LCD תעשו סיקור באתר למזרים מדיה החדש של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא Gmail
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Gmail

אוהב את התחום
הודעות
224
מעורבות
0
נקודות
16
 

אני בטוח שכשליאור יחזור מלאס ווגאס יהיה לו קל יותר
כמו כן אם אתה מתנדב , אולי תבקש מהם לבדיקה ?
 
ראשית לא ידעתי LG מתעסקת עם מזרימדיה זה חדש לי מקווה שהמכשיר היה אכותי לא פחות מטלוזיות הLED החדשות
שצפיות להגיע עוד כמה חודשים ובקשר ללאור אני מקווה שהוא יחחזור ויתן לי מידע לגבי השאלה ששאלתי אותו לגבי סמסונג D8000 האם כדי לחכות לו ויש שיפור משמעותי באיכות התמונה או לקנות את הדגם הישן יותר שנמכר בארץ C8000
או C750 והאם יצאו מסכי LCD תלת מימיד חדשים כיום ראיתי שלוש מסכי LCD תלת מימיד ביטיוב וביקרות בחול את סמסונג ראיתי באופן אישי והתרשמתי לטובה
LG LD950
פלפיס 9954
וסמסונג C750
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור