תערוכת Avshow Vietnam נפתחה היום

  • פותח הנושא פותח הנושא Vivaldi Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
522
מעורבות
572
נקודות
93
תערוכת Avshow Vietnam נפתחה היום (7/12/2024) ותימשך עד יום שני. היא נערכת בהאנוי, בירת וייטנאם, בבמרכז הכנסים הארצי. מדובר במתחם ענק, ולפי התמונות והסרטונים, נראה שמדובר בחללים יותר מרווחים ויותר מטופלים מבחינה אקוסטית ממה שמוצאים בדרך כלל בתערוכות באירופה ובצפון אמריקה. לפי הסרטון כאן, חלק גדול מהתותחים הכי כבדים באודיו העולמי מציגים בתערוכה את ציוד הקצה שלהם.


כרטיסים לתערוכה.jpg


חדר בתערוכה.jpg


מדקה 4:33 בסרטון למעלה תוכלו לראות את החדר של ThivanLabs ו-MAVIS.
השנה החברה מציגה מערכת מסקרנת במיוחד:
תמונה מלאה.jpg


המערכת מורכבת מהרמקולים החדשים MAVIS MASTER 25, הבנויים על הבסיס של ה-MASTER 15, בתוספת מודול עליון של יחידת מיד בת 8 אינץ' הפונה לפנים, ומאחוריה בדיוק אותו טוויטר הורן כמו מלפנים, ובזווית 45 מעלות (הרמקולים יגיעו לארץ בהמשך):
מסטר 25 גב.jpg


ה-MASTER 25 משודכים למונובלוקים MAVIS P200. הקדם הוא ה-TMS-9 PREMIUM - של ThivanLabs. מאחורי כל רמקול ניתן לראות שני סאבוופרים, זה על גבי זה. גם הם מוצר חדש של MAVIS, עם וופר בן 18 אינץ'. הוופרים מחוברים ל-MAVIS SP-1, שהוא ULTRA SUBWOOFER TUBE PREAMPLIFIER...

קדם שפופרתי סאב.jpg


צפייה מהנה, ופרטים נוספים בהמשך.
 

נערך לאחרונה ב:
בהחלט נראה מרשים ומעורר חשק לטוס לויטנאם
 

והנה עוד תמונות, ומהיום השני של התערוכה:

קהל בתערוכה 4.jpg

החדר של ThivanLabs ו-MAVIS הוא הגדול ביותר בתערוכה בבתחום הדו-ערוצי, וכמו שרואים, הוא מעורר סקרנות רבה.


קהל בתערוכה 5.jpg

שיא עולמי בכמות הנשים: 6 (שש) נשים בחדר אודיו אחד!


קהל 7.jpg


קהל 8.jpg


קליסטה.jpg


mbl.jpg


קולנוע ביתי.jpg


אוזניות.jpg


פואייה.jpg
 
נראית תערוכה מרשימה מאוד!
הרמקולים MASTER 25 מסקרנים, הם נראים כמו חצי OPEN BAFFLE.
 
נראית תערוכה מרשימה מאוד!
הרמקולים MASTER 25 מסקרנים, הם נראים כמו חצי OPEN BAFFLE.
תודה.
כאמור, ה-MAVIS MASTER 25 עדיין לא הגיעו לארץ, אבל על סמך מה שאני שומע מהחברה ועל סמך התמונות והסרטונים,
הם בהחלט רמקולים מסקרנים מאוד.
 

תמונות מהיום השלישי בתערוכה:
יום ג.jpg

יום ג4.jpg

יום ג5.jpg

קולנוע ביתי1.jpg
 

תמונות מצורפות

  • יום ג2.jpg
    יום ג2.jpg
    KB 130.9 · צפיות: 72
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: uaa
כבעלים גאים של BLACK DIAMOND אני חייב להזכיר שאכן הם מזכירים OPEN BUFFEL בצורה לא מלאה.המאסטר 25 נראים כמו מאסטר 15 משופר שהוא פשוט רמקול מדהים אז יש למה לצפות...
 
כאחד שהמגבר MAVIS 60 היה ברשותי ושודרג לאחיו הגדול MAVIS 100 ברצוני לציין שזהו מגבר היברידי מופלא שמצליח לשחזר את המוסיקה הנשמעת דרכו בצורה טבעית ביותר עם דינמיות יוצאת דופן ללא שום צבע.מגבר מהנה ביותר במחיר סופר שפוי.שווה להאזין.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור