תערוכת וינה 2026


אהרון66554

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
121
נקודות
43
אז תערוכת ההיי אנד עברה ממינכן לוינה, אחרי יותר מ20 שנה שהיא מתקיימת בMOC במינכן.

בגדול - מבחינת סאונד, תערוכה מבאסת!
נראה שהמציגים הכירו טוב את החדרים במינכן, ורוב המציגים, לטעמי, לא הצליחו "להוציא" את המיטב מהמערכות, מערכות "קומפלט" כאלה שאני מכיר משנים קודמות, פשוט לא עבדו.
לא הספקתי להיות בכל החדרים, אבל מבחינתי, הנסיעה הייתה שווה ביותר, וזה בגלל חדר אחד שנתן לי אישית שיעור חשוב.
זה היה החדר של Constellation שהציגו עם רמקולים של Wilson, עכשיו למה שיעור? חוץ מיזה שזה אחד הסטים הטובים ששמעתי אי פעם, ובטח הטוב ביותר שהיה שם (מהחדרים בהם ביקרתי, לא הייתי בכולם) , Wilson זה רמקול שאף פעם לא הבנתי, גם בתערוכות (והוא היה המון) וגם בהזדמנויות שונות, מה הבנתי? הבנתי שלא שמעתי אותו עד עכשיו עם השידוך שעושה לי את זה, ופה באה המערכת המופלאה שבאה מאחוריו.

מקור - DCS
ממיר - DCS
קדם - Constellation
סליחה שלא זוכר דגמים וכבילה.

אבל לדעתי, הסוד היה טמון במונובלוקים המטורפים שחוברו שם.
מדובר במונובלוקים מדגם Statement של Constellation שפשוט גרמו לרמקול לשיר, ופה הגיע גם שיעור קטן, ספקי הכוח של המונובלוקים המפלצתיים האלה שמספקים 1700 וואט ב8 אוהם , הם לא ליניארים, הם ספקים ממותגים, שלפעמים נתפסים כנחותים.

סיכום: אף פעם אל תגיד אף פעם, וכל מקרה לגופו.

עורך כדי להוסיף תמונה (מחילה, צילום זה לא הצד החזק שלי):

1782141655062.png
 

תמונות מצורפות

  • Constellation.jpeg
    Constellation.jpeg
    KB 70.4 · צפיות: 10

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור