תערוכת ה HI END MUNICH 2020

  • פותח הנושא פותח הנושא Williams-Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Williams-Audio

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
1
שלום חברים
למרות שנרשמתי לתערוכה, הזמנתי טיסה ומלון
השאלה מה קורה עם התפרצות הקורונה באירופה וגם בגרמניה.
יהו המון מציגים מסין והמזרח הרחוק
ממש דילמה קשה
בברכה
williams
 

מסכים. אני החלטתי לא לסגור נסיעה בשלב זה.
 
אין שום דילמה, פשוט מאוד, לא טסים, נשארים בבית!
למה לקחת סיכון? המחלה רק מתעצמת, עד שהיא לא תדעך, אל לנו לסכן את בריאותינו.
ככתוב: ונשמרת מאוד לנפשותיכם!
תערוכה מסוג זה, תהיה בשנה הבאה ובעוד שנתיים וכו'...
שנהיה בריאים (ורד)
 
אני שריינתי מלון אבל לא הזמנתי עוד טיסה, אני בכלל לא בטוח שתהיה תערוכה
אני מציע לך לחכות לסוף מרץ/אפריל ולראות.
עדיף לשלם עוד 50 דולר לכ.טיסה ולא למות...
 

למות. נו נו.
אני מניח שבארץ כבר יש אלפי נדבקים

לגבי הסינים, מאמין שיכניסו אותם לבידוד כמו כל שאר האזיאטיים, אם בכלל יצליחו להגיע

הבעיה האמיתית היא שאולי יבטלו את התערוכה מסיבות לוגיסטיות או חוסר עניין.
 
די מצחיק לראות את ההיסטריה. בארצות הברית מתו השנה קרוב ל 3000 אנשים משפעת עונתית ונדבקו 6 מליון. כלומר חצי אחוז סיכוי למות אם נדבקת והופיע מחלה.
מהקורונה כרגע 2 אחוז סיכוי למות וזה מספרים מסין שם הרפואה לא משהו.
אני בעד היסטריה-הבורסה יורדת-הזדמנות להכנס שוב בהמשך
 
גם ללא סינים יש מה להציג שם, וגם חברות שהם סיניים יכולות להיות מוצגים ע"י המפיקים המקומיים.
עניין אחר שעניין העסקי יפגע כלפי אותם הנציגויות זה כן, וזה בעצם כול המטרת התערוכה זו (או אחרות).
 

שלום חברים
למרות שנרשמתי לתערוכה, הזמנתי טיסה ומלון
השאלה מה קורה עם התפרצות הקורונה באירופה וגם בגרמניה.
יהו המון מציגים מסין והמזרח הרחוק
ממש דילמה קשה
בברכה
williams
וויליאם לב ארי, הסר דאגה מליבך, מסתובבת שמועה שיש שיקוי שמחסן אודיופילים בלבד בפני וירוס הקורונה.

דיברו עליו לאחרונה בשרשור (הזה) ......מעט יקר אבל אין מחיר לבריאות ולשקט הנפשי.......אהה, החומר הזה גם משפר מגעים של כבלים.
 
נערך לאחרונה ב:
נסתם הגולל גם עלי (הייתי צריך לטוס לחו"ל לפני מינכן): https://www.mako.co.il/news-israel/...start&utm_medium=content&utm_campaign=ongoing
 

געוואלד! אני טס בעוד 3 שבועות לאנגליה למופע של ואן מוריסון, ושמישהו יעצור אותי :)
 
זה בדיוק מה שגורם לפניקה ולחץ מיותר!
ומה יגידו כשזה תגיעה הנה? לא לצאת מהבית?
אין בעיה - שיחזירו החזר בגין ביטול נסיעות שהוזמנו - ואני אשקול לא לנסוע
 
היי,

משרד הבריאות הישראלי הוציא אזהרת מסע לכל העולם, נגיף הקורונה התפשט לכל העולם חוץ מאנטרקטיקה, כנראה שמגפה עולמית בדרך. כרטיסים וכניסות להופעת מוזיקה ולמשחקי ספורט, מומלץ לא לרכוש כעת, אם עדיין לא נקנו.

כל אחד יעשה לפי מה שהוא חושב לנכון לעצמו, יצמצם סיכונים ושיקולים אחרים.

מעקב אחרי וירוס הקורונה:
https://bnonews.com/index.php/2020/02/the-latest-coronavirus-cases/
 

די מצחיק לראות את ההיסטריה. בארצות הברית מתו השנה קרוב ל 3000 אנשים משפעת עונתית ונדבקו 6 מליון. כלומר חצי אחוז סיכוי למות אם נדבקת והופיע מחלה.
מהקורונה כרגע 2 אחוז סיכוי למות וזה מספרים מסין שם הרפואה לא משהו.
אני בעד היסטריה-הבורסה יורדת-הזדמנות להכנס שוב בהמשך
הקורונה חזק פי 6 מהשפעת באחוזי התמותה, ובעל יכולת עמידות יוצאת דופן בתנאים סביבתיים יחסית לשפעת ולנגיפים אחרים.

תקופת הנשאות שלו בגוף לפי הבדיקות האחרונות קרובה לחודש ומנגנון ההדבקה לא ידוע.

ההיסטריה מוצדקת.
 
הקורונה חזק פי 6 מהשפעת באחוזי התמותה, ובעל יכולת עמידות יוצאת דופן בתנאים סביבתיים יחסית לשפעת ולנגיפים אחרים.

תקופת הנשאות שלו בגוף לפי הבדיקות האחרונות קרובה לחודש ומנגנון ההדבקה לא ידוע.

ההיסטריה מוצדקת.
תודה על המידע המדעית דוקטור...
 
המגפה האמיתית היא המחירים המוגזמים, ומזה צריך להזהר.
 

געוואלד! אני טס בעוד 3 שבועות לאנגליה למופע של ואן מוריסון, ושמישהו יעצור אותי :)

מסתבר כי קורונה הייתה חזקה יותר..

שלוש שנים לאחר מכן תפסנו את ואן מוריסון בפסטיבל ג'אז בפורטוגל,
בנאדם קרוב לגיל 80, אבל לא הרגשתי שזה משפיע - הוא שר בדיוק כמו באלבום, רק שלהפתעתי - זה נשמע הרבה יותר טוב.
הסטאפ באוויר פחוח, והכל נשמע צלול ועמוק ומדויק, שום מערכת לא קרובה להעביר את החויה

רצינו כמובן שהוא ישיר גם שירים ישנים קצת כמקובל, אבל הבנתי שעם ואן מוריסון אי אפשר לדעת מה יהיה, בסוף הוא שר מהאלבומים האחרונים, אבל זה גם היה מצוין. שעה וחצי ללא הפסקה וללא דיבורים.

לגבי פורטוגל - גם הפתעה, מדינה מאוד נוחה, קטנה ללא פקקים ללא קרבות באילון, עם מזג אוויר נוח,
זולה משמעותית מהארץ - אם זה אוכל או בגדים או מוניות
גם כרטיסים GOLD לפסטיבל הזה עלו בדיחה - 500 ש"ח לשנינו.

בקיצר, הרבה מחשבות לקראת הפנסיה

Van Morrison.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור