תערוכת הי-אנד מינכן 2022 ותערוכת הי-פי דלוקס 2022...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תיבה של רמקול ברוב המקרים נדרשת להיות מהחומר הכי "מת" מבחינה אקוסטית בד"כ MDF, קרבון הוא חומר מת שכזה והרבה יותר עמיד במירב האספקטים ויותר קל. זכורני השוואה של תחתיות ספייקים שונים שעשיתי פעם והקרבון ממש יבשו את הרמקול והציוד.
פנצרהולץ AKA מרין פלייווד מר שניצל, אכן עושה משטחים טובים לאודיו אבל לסטנדים.
אין לי רצון להצית וויכוח עיקש בין
כל האמונות ורעיונות נכונים ולאו,
אם זה מסקרן אותך תפתח שרשור,
איזה חומר מתאים ביותר לבנית תיבת תעודה לרמקול.
 
אין לי רצון להצית וויכוח עיקש בין
כל האמונות ורעיונות נכונים ולאו,
אם זה מסקרן אותך תפתח שרשור,
איזה חומר מתאים ביותר לבנית תיבת תעודה לרמקול.
מה אתה רוצה? הסכמתי עם מה שכתבת, אולי זה לא הובן נכון.
 

אין לי רצון להצית וויכוח עיקש בין
כל האמונות ורעיונות נכונים ולאו,
אם זה מסקרן אותך תפתח שרשור,
איזה חומר מתאים ביותר לבנית תיבת תעודה לרמקול.
רוב החברות המובילות עברו לקרבון,
קרבון גם נישמע טוב מבחינה סונית,
עמידות וחוזק עדיף על פלדה, תיבת תהודה ריקה, אין איבוד נפח אין חיזוקים ועוד לא דיברנו על הדרייברים שילוב של סיבי קרבון ופוליפרופילן מומס בתוך הקרבון,
האחד נותן את חוזק משקל נמוך והשני מעולה בדמפינג,
ב wilson benesh vector שלי.
 
סאבוופר חדש של Göbel High End דגם
.Divin Sovereign


göbel_high_end_divin_sovereign_subwoofer_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_2022_202300003.jpg


המחיר יהיה 29,500 אירו, יופיע לראשונה בתרוכת הי-אנד מינכן 2022, ב-19/5 ב-MOC, חדר E115 אוטריום 4.1.​
 
טוב .מה שתגיד
 

תיבה של רמקול ברוב המקרים נדרשת להיות מהחומר הכי "מת" מבחינה אקוסטית בד"כ MDF, קרבון הוא חומר מת שכזה והרבה יותר עמיד במירב האספקטים ויותר קל. זכורני השוואה של תחתיות ספייקים שונים שעשיתי פעם והקרבון ממש יבשו את הרמקול והציוד.
פנצרהולץ AKA מרין פלייווד מר שניצל, אכן עושה משטחים טובים לאודיו אבל לסטנדים.
מסכים איתך , לא צריך מר ,קוראים לי אלדר !
 
זה בשביל נמר שיהיה על מה לחלום :מלאך:...
€490,000 לזוג בגרמניה.

tidal_la_assoluta_speakers_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_2022_2023_ - 1.jpg

יהיו בתצוגה סטטית בתערוכת הי-אנד מינכן 2022.

מערכת כלבבי:
 
פטיפון חדש ל-Pro-Ject Audio דגם X8

X8-1-1.jpg
X8-11.jpg
X8-6-1.jpg

יוצג לראשונה בתערוכת הי-אנד מינכן 2022 - יש למה לחכות ולצפות.
 

חדר האזנה חדש למג'יקו 2022

שדרוג אקוסטי פנימי של חדר האזנה של Magico. סרטון במהירות של 3 דקות המציג 5 חודשי עבודה אינטנסיביות.
 
קדם מגבר חדש ל-Aries Cerat
דגם Ageto Gen3

aries_cerat_ageto_gen3_inverted_triode_preamplifier_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_202...jpg
aries_cerat_ageto_gen3_inverted_triode_preamplifier_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_202...jpg

הופעה רשמית בתערוכת הי-אנד מינכן 2022.
 
Bassocontinuo Classic Line
מהדורת Mc החדשה

bassocontinuo_classic_line_mc_edition_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_2022_2023_.jpg
bassocontinuo_classic_line_mc_edition_review_matej_isak_mono_and_stereo_2021_2022_2023_ (1).jpg

רק בתערוכת מינכן הי-אנד 2022.
 


היום 26 ימים לתערוכת מינכן הי-אנד הגדולה בעולם!
היומיים הראשונים מיועדים לעתונאים ולאנשים שעוסקים בתחום ויומיים אחרונים לאודיופילים.

את האמת...אני מתחיל קצת להתרגש לקראת בואה של התערוכה במינכן!

שלוש שנים שלא היתי בתערוכה עקב הקורונה, והשנה המארגנים מתכננים ומבטיחים שתקיים במלוא הדרה.

בישראל יש לי הרבה הכנות לקראת התערוכה: בדיקת אנטיגן בארץ 24 שעות מהטיסה, בדיקת משרד הבריאות ומילוי טופס לאיחוד הארופאי המשותף באנגלית. בחזרה, בדיקת אנטיגן במינכן יום לפני החזרה, בדיקת קורונה PCR במעבדה בנתב"ג לשבים מחו"ל וכניסה לבידוד בבית עד 24 שעות. בקיצור, לא פשוט אבל לא נורא! קשה לעבור את
הבירוקריה.

התמונות צצות ורצות לי בראש על מה שיקרא בתערוכה. בבוקר, עולה על הרכבת בקארלספלאץ או שטאכוס (בגרמנית: Karlsplatz או Stachus), שהיא קרובה למלון שלי בכיכר גדולה במרכז העיר מינכן. הכיכר נקראה רשמית קארלספלאץ בשנת 1797, על שם מושל בוואריה הלא פופולרי קארל תיאודור.
יורד ב-MOC והולך לתערוכת אודיו מסקרנת מאוד.
בערב, בילוי במועדוני ג'אז כולל ארוחת ערב וחצי ליטר בירה, ככה 4 ימים שלמים.

איזה עולם, מי מצטרך אלי?

אפשר לראות את הלוז של התערוכה בסרטון היוטיוב בהתחלה.

טלפון נייד: 054-4353232
 
חדר האזנה חדש למג'יקו 2022

שדרוג אקוסטי פנימי של חדר האזנה של Magico. סרטון במהירות של 3 דקות המציג 5 חודשי עבודה אינטנסיביות.
גובה התקרה - גורם לי לרגשות קנאה קשים חחחחח
 
דן, אתה לא טס?
 

מבאס אותי מאוד
הייתי עתיד להגיע השנה,
אך ב19 יש לנו ארוע משפחתי
ואחכ נופש משפחתי.

תהנו גם בשביל מי שלא מגיע.

תספרו חוויות.

חג שמח.
 
Alan_Parsons_Steven_Wilson.jpg


סטיבן וילסון הפריזנטור של תערוכת הי-אנד ב-2019 עם אלן פרסונס הפריזנטור של התערוכת הי-אנד ב-2022.
 

את מי משניהם אתה מעדיף?
 
גם לומין חדש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור