תערוכה


הטכנאי קרמר

חבר משקיען
הודעות
539
מעורבות
12
נקודות
18
בטוח השנה תהייה תערוכה של מערכות סטראו בת"א
 

אנחנו בודקים את העניין ברצינות. אחת הבעיות היא עליית המחירים בשוק שמשפיעים מאוד על תקציב התערוכה. ולכן, אנו פועלים באחריות ובזהירות על מנת שלא למצוא את עצמנו במצב בו ניכנסים לחובות אחרי התערוכה.
 
חס וחלילה . חס ושלום . חובות . בהצלחה . הפעם הנכדים יקנו כרטיס ?
 
אני ממתין כמו משוגע לתערוכת אודיו נוספת בישראל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור