תנו חוות דעת - מסך LCD PRIMEVIEW (נערך)


בנימין ויצמן

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
היי.. אשמח לקבל חוו"ד כנה אודות מסך טלוויזיה LCD מתוצרת PRIMEVIEW
LCDTV PV37XHD PANEL SPECIFICATION

ואלו פרטיו:

DISPLAY SIZE 37''
2 HDMI INPUTS
FULL HD FUNCTION 1080P
WIDESCREEN ASPECT RATIO 16;9, 14;9, 4;3
RESOLUTION 1920*1080
BRIGHNESS 1000 CD
CONTRAST RATIO 1;5000
RESPONSE TIME 5MS
WIDE VIEWING ANGLE
SURFACE TREATMENT HARD COATING (3H) BLACK ANTI GLARE
LOW REFLACTION COATING
ANTI BURNING XD ENGEINE

תודה רבה
 

הנתונים סבירים, צריך לבדוק איך נראית הניגודיות בפועל (נתון מעט נמוך כיום)
 
אם מדובר על ניגודיות סטטית ולא דינמית הנתון דווקא נשמע טוב לא?

כי רוב היצרנים שמפרסמים 1:1,000,000 או 1:10,000 מדובר על ניגודיות דינמית אם אני לא טועה, והניגודיות הסטטית שלהם נמוכה בהרבה לכן 1:5,000 דווקא נשמע טוב לא?
 
לדעתי הם מתייחסים לדינמית
 

אתה מכיר LCD

עם ניגודיות סטטית שאפילו קרובה לזה?
 
עד שקונים טלויזיה LCD כדאי להשקיע בטלויזיה טובה ושל מותג ידוע ולא חברות מדבקה ככה גם יהיה לך שקט עם האחריות וגם תדע שהטלויזיה עשויה מחומרים איכותיים. אני הייתי ממליץ לך על LG SONY TOSHIBA PIONEER ועוד.....
 
עם ניגודיות סטטית שאפילו קרובה לזה?

אמיתית? לא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור