LCD תמליצו על 50 אינץ 3D לחויית משחק הכי טובה לסוני 4, תודה

  • פותח הנושא פותח הנושא sergocostanza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sergocostanza

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מחפש טלווזיה 50 אינץ' במיוחד למשחקים ולפימים סרטים ( סוני פליישטיין 4). אין לי בעיה להשקיעה כסף, מחפש את האיכות הכי טובה ! רצוי שהיא תיהיה סמארט טיוי ותלת מימד אקטיבי.
האם יש הבדל בין 4k 120 Hz - ל 2k 400 Hz ???
תודה מראש !
 

סוני W828 בגודל 50" יכולה להתאים לך.
 
מה ההבדל בן ה-W828 לבן 815???
ולמה יש להם ספק חיצוני?,האם עוד יצרנים משתמשים בשיטה הזו?
 
פאנל שונה ואיכותי יותר ב-828, לא יודע לגבי הספק.
 

תודה.
מה שאני יודע שה-w815 הפאנל מיוצר בסין מ au optronic ?
בדגם ב828 יצרן של פאנל אחר?
 
יש מידע מבלבל ברשת, חלק מדברים על החלפת פאנל ביחס לדגמי שנה שעברה (VA מול IPS), אחרים אומרים שההבדל הוא רק במנגנון החלקה (400Hz מול 800Hz).
 
אמרת שהפאנל של 828 שונה לחלוטין אז הבנתי שהפנלים שונים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור