LCD תמיכת מקודדים בטלויזיות (התלבטות ברכישה)

  • פותח הנושא פותח הנושא Guydamak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guydamak

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

לפני כמה ימים אחי קיבל טלויזיה מסוג LG580Y אך שמתי לב שאת סרטי ה HD שנמצאים בפורמט MKV, היא מנגנת ללא סאונד. "אין תמיכת שמע" כהגדרתה.

לפיכך אני בוחר לקבל חוות דעת מכם, לפני שארכוש 40-42 בעצמי:
האם ידוע לכם על חברה שבד"כ מספקת תמיכה רחבה במקודדים?
דגמים מסויימים?

יש לא מעט בטווח המחירים שראיתי (עד 3000 ל42),
הייעוד שלה כיום הוא לשמש בחיבור למחשב בלבד (לא רואה טלויזיה בבית),
אבל לא הייתי רוצה להמר לפני שאקבל עצה טובה.

אשמח לתשובתכם,
הייתי שמח לרכוש אחת לקראת השלבים המכריעים ביורו :)

תודה.
 

אף אחד לא יכול להתחייב לפנייך שינגן HD מהרשת
מקודדים רבים שכל הזמן משתנים
לשם כך יש מחשב .
ששם יש מקודים כל הזמן משתנים + נגנים שונים

מומלץ לבחור טלוויזיה חדישה מיצור טרי , ומיצרן מוכר שתומך בעידכונים שותפים
כמו סמסונג , פנסוניק
 
תודה רבה

להכוונה כזו קיוויתי,
סמסונג, פנסוניק וכו'.

האם תוכל, או תוכלו לומר לי מנסיונכם אם בד"כ יצרניות מעדכנות גם תמיכה במקודדים?

רב תודות!
 
יכול להיות שהיא לא תומכת בפסקול DTS אלא רק בדולבי דיגיטל, זה תוקן בדגמים החדשים שיצאו רק עכשיו.
 

הבנתי,
זה משהו שאולי ניתן להכליל ב firmware או "או שיש או שאין"?

שוב תודה :)
 
או שיש או שאין
דרך הגב איכות הסאונד דרך TV לא טובה
 
אי אפשר להוסיף תכונה כמו פעינוח סאונד DTS או שום פענוח אחר עם אין את זה במסך...
לפי מה שהבנתי הדגים החדשים של LG תומכים בפענוח סאונד מלא של DTS ותמיכה בעברית בקיקוד אבל אני לא בטוח במאה אחוז לען תבדוק תענין הזה
 

יש לי שאלה: אם בסופו של עניין אני אחזיק איזה מחשב HTPC כלשהו זה אמור לפתור לי את בעיית הקידוד והכתוביות?

תודה רבה על ההסברים חברים.
 
יש לי שאלה: אם בסופו של עניין אני אחזיק איזה מחשב HTC כלשהו זה אמור לפתור לי את בעיית הקידוד והכתוביות?

תודה רבה על ההסברים חברים.
בדיוק
יפתור את כל הבעיות
כי יהיה מקודדים תמיד חדשים
דרך כרטיס HDMI איכותי גם התמונה תהיה איכותית
 
תודה רבה :)

יש לי שאלה לגבי מה שציינת, בנושא ה HDMI:
אם קניתי כרטיס מסך חדש כלשהו, 200-300 ש"ח - איך אני יודע אם ה HDMI שלו איכותי?
הכרטיס שלי בן כמה שנים עם חיבור HDMI אבל כפי שהובן לך כבר מעולם לא התעסקתי עם זה.

מה דעתך?

שוב תודה,
גיא
 

הכרטיס שלי בן כמה שנים עם חיבור HDMI אבל כפי שהובן לך כבר מעולם לא התעסקתי עם זה.
דגם בכרטיס מדוייק , מעבד מחשב מדייק
 
יש לי עוד שאלה קטנה אלייך:
אמנם פתחתי ת'רד מקביל לעצם הנושא, אך האם קיימת היום בשוק חיה כזו?:
47 LED הניתן לראות בה שידורי SD בצורה נורמלית וסרטי דיסני/פיקסר? הקאץ': 4000-4500 טווח מחיר.
יותר לכיוון של ההורים והנכד הטרי, אז הייתי רוצה להשקיע גם בהם במקביל.

המון המון תודה.
 

יותר לכיוון של ההורים
להורים מבוגרים תשקיע יותר
העניים עייפות , חלשות ולא יעמדו בצפייה לא איכותית

לתקוע מחיר זה למסך אין לי בעיה
אבל זה לא יהיה נכון , צודק , מוסרי

יהיה להם חוסר חשק לראות , עייפות , כאבי ראש
והם לא יבינו שזה מהטלוויזיה
 
רגע אחד, זה נכון גם ל 42?
אמור להספיק להם 42 עם איכות תמונה טובה, לא?
ישנם 42 LED שיודעות לנגן SD בצורה טובה?
 
קודם לגבי כרטיס מסך 8800 GTX זה 4 שנים +
תחשוב על כרטיס HD7XXX או של נבידיה מקביל
יש כבר מנוע H264 חדש ומשופר
גם סאונד תואם לפורמטים חדשים ( אם יש רסיבר ורמקולים )

ישנם 42 LED שיודעות לנגן SD בצורה טובה?
טוב זה יחסי

גש לחנויות בקש לראות פילפס , סמסונג רק שידורי 11/22/10
ספר מה ראית ?
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=799367
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור