ראיתי באחת החנויות מסך HDR של פנסוניק LX80 שחיברו אליו נגן בלו-ריי שמוציא 1080P.
המסך באופן אוטומטי עשה תאום עם הנגן והסיגנל השתנה ל1080I.
האם כל המסכים שלא תומכים ב1080P יודעים להתאים את המקור שמחובר אליהם לסיגנל שהמסך מסוגל לקבל??
העיניין שגם הפנסוניק 37LX80 לא תומך ב1080P לפי המפרט,
אבל הוא הצליח לכפות על נגן הבלוריי להוריד את הסיגנל ל1080I מבלי שהיה צורך לשנות הגדרות בנגן.
השאלה שלי אם כל מסך יתנהג כך?
אם בנגן בלוריי הוגדר אות 1080P ביציאה והמסך המיר אותו ל- 1080i אז סימן שהוא תומך בקבלת אות 1080P.
הרוב הגדול של טלויזיות LCD ופלזמה מהשנה האחרונה תומך בקבלת אות 1080P, דגמים מוקדמים יותר תמכו עד 1080i.
נסה לחפש ביקורות באתרים האמריקאיים הגדולים. בין שאר בדיקות הם בודקים את תפקודי הטלויזיות בחיבור לבלוריי ובמצב 24P. הם יציינו שם אם יש או אין תמיכה בסיגנל.