תמונות ראשונות של מסך ה- OLED "15 של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
כבר לפני מספר חודשים, דיווחנו על כוונת LG להשיק מסך OLED חדש.

אתר Engadget מביא תמונות ראשונות של המסך מתערוכות IFA, המחיר הוא 2,500$, יקר יקר, אבל לדברי הנוכחים במקום, האיכות מרשימה מאוד (גם אנחנו התרשמנו בתערוכת CES בתחילת השנה).

לדברי הכתב, מתחשק לו "לחבוט במסך LCD" לאחר שהוא התרשם מהמסך החדש, לא הייתי מתווכח איתו...

LG מתכננת להשיק מסכי OLED בגדלי 32" או אף 42" בשנת 2010.

http://www.engadget.com/2009/09/03/eyes-on-lgs-15-inch-oled-makes-us-want-to-punch-an-lcd/

12.jpg
 

נראה מעולה!
המחיר לעומת זאת.. לא כל כך :P
מעניין כמה זמן ייקח למסכי OLED להיות, איך נקרא לזה, "נגיש" לכולם (כמו LCD פחות או יותר של היום)

(למרות שאני לא מת על LG)
 
נערך לאחרונה ב:
למה אתה לא מת על LG?
מה הם בדיוק עשו לך?
מעניין אותי מאוד.
 
למה אתה לא מת על LG?
מה הם בדיוק עשו לך?
מעניין אותי מאוד.

לא יודע ראיתי מספר דגמים (מצוצמם) ואפילו יש לי CRT (כן CRT חחח) שלהם. האיכות ממש לא משהו. אולי דגמים פשוטים לא יודע.
 

JJS, הורדת מחיר לרמה של מסכי LCD היום, תקח מספר שנים, למרות שאני מאמין, כי ברגע שה- OLED יכנס לקצב יצור מסחרי אמיתי, המחירים ירדו בקצב מהיר יותר מאשר טלויזיות LCD בשנים הראשונות של הטכנולוגיה.
 
אני ממתין לכניסתם לשוק בכיליון עיניים. אולי סוף סוף יהיה מסך מעולה ללא חסרונות. אחרי ניסיון הן עם פלזמה והן עם LCD אני יכול לומר שלדעתי שתיהן לא יותר מטכנולוגיות מעבר עד "הדבר האמיתי". לשתי הטכ' חסרונות מובהקים, שכולי תקווה שאינם קיימים ב OLED.
 
ממה שראיתי במציאות עד עכשיו, למסכי OLED גדולים (לא פצפונים של גאדג'טים), יש תמונה עם פוטנציאל WOW בהחלט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור