תמונות וסיכום האירוע של מאסטרו אודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
בכניסה, אנו מופתעים ממראה ג'ונגל ירוק בלב העיר גבעתיים:

1.jpg


הכנות אחרונות לאירוע:

2.jpg


אולם תצוגה חדש של מאסטרו אודיו

3.jpg


החברים נאספים

4.jpg


תומר צין מתחיל במילות פתיחה ומדגים מספר קטעי בדיקות עבור התקנה נכונה של מערכות סטריאו

5.jpg


עופר שחורי נכנס לתמונה, מהצד צופים תומר, ליאור קורן

6.jpg


במהלך האירוע, יזכו גם חלק מהחברים בדיסק SACD קלאסי

7.jpg


האזנה ראשונה

8.jpg


חלוקה למספר קבוצות האזנה, מי שאינו מאזין כרגע, נהנה מכיבוד קל ושיחות הכרות עם החברים.
אלי כרמי (משמאל) מגזים קצת עם העשן...

9.jpg


בין החברים המאזינים, נערך חידון "זהה את הקטע", מי שמצליח לזהות ראשון את הקטע המנוגן, זוכה בדיסק SACD
Antonius Stradivarius Cremonensis Faciebat Anno 1727
הלייבל - Fone

אייל ישועה (eyal_joshua) מזהה נכונה את אחד הקטעים (ביטלס)

17.jpg
 

סטאפ ראשון כולל רמקולים מדגם Hyperion HPS-968

11.jpg


מחוברים אל קדם מגבר, מגבר הספק ונגן של חברת Edge

13.jpg


הסטאפ השני, כולל רמקולים מדגם Duevel Bella Luna

12.jpg


מחוברים אל קדם מגבר מנורות ומגברי הספק מנורות (מונובלוקים) של VAC

14.jpg


מעמד המערכת

15.jpg


פטיפון מדגם זה יוגרל כפרס בין המשתתפים באירוע: Music Hall MMF-5.1

16.jpg


גוזרים את פתקי ההגרלה

18.jpg


עופר שחורי טומן את ידו...

19.jpg


המתח בעיצומו...

20.jpg


ו... המספר הזוכה הוא.... 12

21.jpg
 
מספר 12 המאושר הוא חבר הפורום aviv007 - אביב אינס.

מזל טוב!!! השמחה גדולה.

22.jpg


תודה לכל החברים שהגיעו, שמחנו להכיר את כולם.
תודה לתומר צין שעמל ותרם רבות להקמת האירוע, כולל גם הכנת דיסק הדגמה לכל החברים.
תודה לצוות - נמר לוי, אלי כרמי.
תודה לעופר שחורי על האירוח הלבבי.

להתראות בשמחות הבאות!
 
תודה רבה לכל המארגנים

לליאור,לתומר,לנמר,ולכרמי.
תודה רבה לעופר שחורי על המפגש הנעים והמהנה.



(Y)(Y)
 

תומר!

נראה שרזית ,יפה מאוד!
 
כ"כ רציתי לבוא ולהכיר את כולם, וגם לשמוע ולראות. :(
נתראה במפגש הבא, וכל הכבוד על הארגון, התמונות ועל מפגש שנראה מצויין. (Y)
 
נראה שרזית ,יפה מאוד!

אתה צופה בפורום במסך מחשב 4:3 או רחב 16:9?
בראשון אני עוד יותר רזה (lol).
 

גוסטאב לא נכח (נבח) בארוע?

גוסטאב לא היה לצערי
:מבולבל:
 

עופר רצה להביא את גוסטב אבל הוא העדיף הדגמה פרטית.:D
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור