פלזמה תמונה קופצת

  • פותח הנושא פותח הנושא yoniho
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoniho

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום !

ברשותי מסך פלזמה של LG, דגם 32PC51, בן שלוש שנים.
אני קולט טלויזיה ע"י חיבור אנלוגי ישיר לקיר, ללא ממיר.

לאחרונה הטלויזיה התחילה לקפוץ כאשר מדליקים אותה, ואחרי כמה דקות זה מסתדר מעצמו. זה קורה תמיד - בכל הדלקה של הטלויזיה, אבל זה לא קורה אם משתמשים בטלויזיה לשימוש אחר (DVD או WII), וכמו כן - יש לנו טלויזיה נוספת בבית, שבה אין שום בעייה.
יש רעיון מה לעשות?

תודה
 

אולי קשור להארקה דרך הקיר
 
מה שמדהים בעניין הוא, שאתה עדין מצליח לקלוט שידורים אנלוגים כששידורים אלו הופסקו סופית לפני בערך חודש וחצי
 
נערך לאחרונה ב:
וואללה.... אולי הוא מתכוון לחיבור הוט...
 

אני אכן מתכוון לחיבור הוט
 
יש עדין בהוט חיבור אנלוגי ?
 
אם מדובר בחיבור חוקי שלך לכבלים, אז צור קשר עם התמיכה שלהם.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור