שלןם חברים ,
התחדשתי בפיליפ Pfl7606.
משהו מוזר קורה ויכול להיות בגלל שהיתה לי טלוויזיה ישנה ואני לא רגיל אבל לדעתי הדמויות בטלוויזיה זזות מהר יותר מהטלוויזיה הישנה שהיתה לי ...מישהו מבין על מה אני מדבר ?
ולגבי הסאונד הוא גרוע ! יש מישהו שיכול להסביר לי כיצד לכייל בה את הסאונד ?
התחדשתי בפיליפ Pfl7606.
משהו מוזר קורה ויכול להיות בגלל שהיתה לי טלוויזיה ישנה ואני לא רגיל אבל לדעתי הדמויות בטלוויזיה זזות מהר יותר מהטלוויזיה הישנה שהיתה לי ...מישהו מבין על מה אני מדבר ?
ולגבי הסאונד הוא גרוע ! יש מישהו שיכול להסביר לי כיצד לכייל בה את הסאונד ?