רכשתי לפני יומיים פלזמה C550 סמסונג, אני מחובר לממיר רגיל של יס לא
HD, בעזזרת כבל קומופוננט ( אורך כבל 5 מטר .. שברובו מגולגל)
התמונה שאני רואה לא חלקה ואני רואה פסים ,כאילו גלים, עולים מלמטה למעלה במסך.
מדוע זה קורה? איפה הבעייה במסך? בממיר?
עד עכשיו היתה לי 37 של LG וראיתי מצויין , כעת ציפיתי לתמונה טובה יותר, איך מכוונים אותה בצורה מיטבית?
HD, בעזזרת כבל קומופוננט ( אורך כבל 5 מטר .. שברובו מגולגל)
התמונה שאני רואה לא חלקה ואני רואה פסים ,כאילו גלים, עולים מלמטה למעלה במסך.
מדוע זה קורה? איפה הבעייה במסך? בממיר?
עד עכשיו היתה לי 37 של LG וראיתי מצויין , כעת ציפיתי לתמונה טובה יותר, איך מכוונים אותה בצורה מיטבית?