תמונה לא חלקה במסך C550 חדש----->עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא nirhar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirhar

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי לפני יומיים פלזמה C550 סמסונג, אני מחובר לממיר רגיל של יס לא
HD, בעזזרת כבל קומופוננט ( אורך כבל 5 מטר .. שברובו מגולגל)
התמונה שאני רואה לא חלקה ואני רואה פסים ,כאילו גלים, עולים מלמטה למעלה במסך.
מדוע זה קורה? איפה הבעייה במסך? בממיר?
עד עכשיו היתה לי 37 של LG וראיתי מצויין , כעת ציפיתי לתמונה טובה יותר, איך מכוונים אותה בצורה מיטבית?
 

לממיר הרגיל של יס אין יציאת קומפוננט בכלל.
 
הממיר שלי HD (שחור)

האם הבעיה בקבצים או בכבלים ?
 
הי,

הכוונה היא כבל RCA (חיבור בננות ירוק אדום כחול).
יש לציין שאני רואה זאת בכול ערוץ שראיתי בממיר .
האם יכול להיות הבעייה בכבל?
 

אז הממיר הוא כן מדגם HD, אולי יש בעיה שקשורה להארקה. הייתי מנסה גם עם כבל HDMI.
 
כדאי קודם לבדוק את הפיין טיונינג של התחנה עליה "יושב" הממיר.
 
יש פה בלבול בין 2 אנשים שונים...
לי אין ממיר HD יש לי יציאת RCA מהממיר, ואני רואה בכל הערוצים פסים עולים למעלה בתמונה.
כמובן שרואים DVD אין בעייה.
האם יש משמעות לכך שהכבל הוא 5 מטר , ובגלל שיש קצת עודף אז הוא מגולגל?
יכול להיות חיווט לא נכון גורם לזה?
תודה
 

תתקשר ליס כנראה שיש בעייה בארקה תבקש איזולטור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור