תם המרוץ אחרי פיוניר 508XD KURO {גם תמונות}

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גיימבוי,

כוונתך לזה?
 

תמונות מצורפות

  • תמונה-043.jpg
    תמונה-043.jpg
    KB 50.9 · צפיות: 458
למה לא קנית את הפנסוניק ?? מסקרן ותי לדעת . ולמה התפשרת על READY ???
 

התמונה של פיוניר עדיפה משמעותית בעיני מפנסוניק.

למה לא קנית את הפנסוניק ?? מסקרן ותי לדעת . ולמה התפשרת על READY ???


למה "התפשרתי" :מה??????????: טוב אם זה נקרא התפשרות? הלואי שאקח פשרות כאלו תמיד, ובכל תחום. :)

מעבר לזה לצרכים שלי {רוב הזמן יס, לפעמים הופעות/סרטים} זה מספק אותי, אפילו מעבר למה ששערתי/ציפיתי.
{ולא דיברנו על גורם הכסף בשביל פיוניר FULL HD}
 
נערך לאחרונה ב:
דני,
נראה לי שכנראה חסר לך קצת "רקע" בתחום המסכים שנמצאים בשוק והיכולות שלהם.
המלצתי אליך:
א.תתחיל לחרוש יותר בפורום.
ב.תרים אלי טלפון ואשתדל לתת לך "ריענון פורטה".
:P
 

אחלה, הבעיה שהיעילות שלו בניקוי לא כל כך מושלמת. {אולי אנסה את מיכחול האיפור שבו אני מנקה את הפטפון :P}

אם זה כל כך חשוב לך ,אני יודע שאפשר לירכוש
את אותו בד שמנקים מישקפים ,רק בגודל של מטלית אבק.
זה לבטח ימנע שריטות ונותן לך אופציה להישתמש עם
נוזל ניקוי למישקפים להברקת המיסגרת.
נסה בחנויות צילום,בהצלחה.
 
אם זה כל כך חשוב לך ,אני יודע שאפשר לירכוש
את אותו בד שמנקים מישקפים ,רק בגודל של מטלית אבק.
זה לבטח ימנע שריטות ונותן לך אופציה להישתמש עם
נוזל ניקוי למישקפים להברקת המיסגרת.
נסה בחנויות צילום,בהצלחה.


זה שורט יותר
הבד הזה מצורף לחלק גדול מהמסכים שנמכרים היום.
 

בוודאי שחשוב, איזה שאלה

אם זה כל כך חשוב לך ,אני יודע שאפשר לירכוש
את אותו בד שמנקים מישקפים ,רק בגודל של מטלית אבק.
זה לבטח ימנע שריטות ונותן לך אופציה להישתמש עם
נוזל ניקוי למישקפים להברקת המיסגרת.
נסה בחנויות צילום,בהצלחה.

הרי זה מסיט את העיניים לכיוון אחר...:) במקום למקום הרצוי.

בכלל לא מבין למה מייצרים מסכים יקרים כל כך, ועל פרט שלכאורה שולי {ניקוי} לא נותנים את הדעת.
אגב יש לי חומר לניקוי משקפיים עם מטלית, לא חושב שאקח סיכון איתו.

אבדוק מול היבואן אולי יש להם תשובה.
 
הרי זה מסיט את העיניים לכיוון אחר...:) במקום למקום הרצוי.

בכלל לא מבין למה מייצרים מסכים יקרים כל כך, ועל פרט שלכאורה שולי {ניקוי} לא נותנים את הדעת.
אגב יש לי חומר לניקוי משקפיים עם מטלית, לא חושב שאקח סיכון איתו.

אבדוק מול היבואן אולי יש להם תשובה.

מדוע משהוא שטוב לעדשות לא יהיה
טוב למיסגרת הטלוויזיה?
העדשות של מישקפי השמש שלי (אוקלי)
הן מפלסטיק ואין עליהן שריטות...
 
תודה ישראל.

נמר,לא עדיף שתבוא ותראה במו עיניך, וגם תשמע. {קפה, עוגיות, חריף, חופשי :)}

גל, אתה צודק,אחרי שרואים את המסכים של פיוניר קשה לחשוב על מסכים/מותגים אחרים.

אכן הגיע הזמן, תתכונן לביקור במשך השבוע הקרוב.:)
 

אכן הגיע הזמן, תתכונן לביקור במשך השבוע הקרוב.:)

סבבה נמר,ו welcome - ביתי תמיד פתוח.(Y) {דבר איתי}



z.s,

יכול להיות שהחומר/ספריי למשקפיים יהיה מתאים, ויכול להיות שלא. שים לב שניגוב על ידי
מטלית רכה לאבק,השאירה סימנים עדינים {ונגבתי בליטוף} כך שאני לא בטוח בכלום.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור