תם המרוץ אחרי פיוניר 508XD KURO {גם תמונות}

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אחרי לבטים ארוכים {ארוכים מדי...} נפל הפור -התחדשתי בפלזמה פיוניר 508 וזאת אחרי מסע בין חנויות והתלבטיות ארוכות אם "להתפשר" על מסך 42 אינטש {התאים לכיס,לא ללב} או ללכת לפי מה שרציתי יותר מתמיד -מסך "50 אינטש, רצוי פיוניר.

למעשה בחנתי/ראיתי כמה וכמה מסכים אבל תמיד חזרתי לפיוניר,נכון בגלל תמונה מרשימה. לא ארשום את כל הרשמים שלי {ארוך מידי}אבל בקצרה, כמעט רכשתי את פנסוניק 50PV700.אפילו הביאו את המסך לחנות במיוחד בשבילי -אבל לא הייתי שלם אם הקנייה,לכן ביטלתי. {באדיבותו הרבה של ליאור מאודיו קלאב (Y)} עוד מסכים לווה/LG/סמסונג, שום מסך לא הרשים אותי, מלבד פיוניר {גם בשידורי טלוויזיה גם בבלו ריי}

היום בו החלטתי סופית היה לפני כמה שבועות,ביקרתי באיזו חנות לבחון את סמסונג החדשה
נדמה לי 50A550 מסך FULL HD נראה לי עלוב בשידור HD דרך יס בהשוואה לפיוניר שהוא
"רק" HD Ready. לסיכום: רוצו לקנות...(great)


כמה מילים טובות על האנשים מאחורי:בראש וראשונה אני רוצה להודות לחנות אודיו קלאב בהנהלת ליאור& מרקו שהפגינו כלפי אדיבות סבלנות {גם שהייתי נודניק } שרות למופת והתחשבות אין סופית,וגם פינקו אותי במתלה לקיר וכבל סקרט של מונסטר
ועל זה מגיע להם תודה. (ורד)

תודה נוספת לישראל מאינגמה שעזר {מכל הלב} בייעוץ והכוונה נכונה בבחירה הסופית. (Y)

024eo0.jpg



00003uh8.jpg



028uy1.jpg
 

מברוק,תהנה(Y)
 
תתחדש - הקנאה "השחורה" אוכלת אותי
כל הכבוד
 
כל הכבוד.

נראה מצויין. תן לנו תמונה של כל הפרונט, אל תהיה רע.:)
 

בחירה טובה... תתחדש, מאחל לך המון שעות הנאה!
מה מרחק הישיבה מהמסך?
 
תודה למברכים - כרמי, go,נמר.

נמר ביקשת יפה עוד תמונות,(lol) אז אני מוסיף - אבל לא צילמתי את כל הפורנט,רק חלקו.
{ אולי מאוחר יותר שלא תגיד שאני רע :( } מעבר לזה אתה יודע טוב היכן אני גר, ואמרתי לך לא פעם
שאתה מוזמן מתי שרק תחפוץ.




006td3.jpg
 
בחירה טובה... תתחדש, מאחל לך המון שעות הנאה!
מה מרחק הישיבה מהמסך?

תודה ליאור.

4 מטר.
 

אם כך, אני שמח עבורך עוד יותר שלא התפשרת על 42"...
 
רגע, מה עושה עם כל הכבלים?
 
ליאור,
ההתפשרות נובעת מסיבה פיננסית גרידא -הרי אם הייתי רוצה באמת להתפשר? הייתי קונה
מסך ממותג אחר וגם משלם פחות, אבל כפי שאני מכיר את עצמי,גם מתבאס. :)

כרמי,
מה הכוונה שלך מה עושים עם הכבלים?
 

הכבלים שמחוברים לטלוויזה - אתה לא חושב על פתרון, אתה מתכוון להשאיר אותם כך ?
 
הכבלים שמחוברים לטלוויזה - אתה לא חושב על פתרון, אתה מתכוון להשאיר אותם כך ?


בוודאי שלא כרמי. עדיין לא החלטתי אם לבנות תבנית גבס מסביב למסך שתכסה גם את הכבלים שבאים למערכת +טיפול בחשמל. גם הרמקלים מונחים לעת עתה על הרמקולים הראשיים במקוםלהיות תלויים בצדדים או בתוך גבס. {במידה ואחליט לבנות} כמו שאמרתי לא סוגר על זה.

מעבר לזה רק עכשיו קיבלתי את המסך {בקושי שבוע} וצריך לסדר את כל הכבלים/חוטים כולל הכבלים
שאני מייעד לחבר למחשב, שעדיין לא חיברתי. אבל לאט לאט...:)
 
תתחדש ותהנה עופר ידידי!
 

תודה עופר.

ראיתי את הסילבר ליין מבצבץ שם בצד. כמעט שתפתי לי את העיניים, אבל רק כמעט.
תפנק בתמונה של כל הפרונט.

לגבי גבס.
אם תרצה איש גבס טוב דבר איתי. נסדר גם מחיר פגז:)
 
המסך הזה פשוט מציג תמונה לא מהעולם הזה.
תתחדש ותהנה!
לא להתפשר לעולם.
 
תודה ישראל.

נמר,לא עדיף שתבוא ותראה במו עיניך, וגם תשמע. {קפה, עוגיות, חריף, חופשי :)}

גל, אתה צודק,אחרי שרואים את המסכים של פיוניר קשה לחשוב על מסכים/מותגים אחרים.
 

תתחדש מסך מצויין (גם אני רוצה) אבל חסר פפלינוס מסתפק בסמסונג Q91 50
מצטרף לחווית הקניה שלך מאודיו קלאב ( גם אני לקוח מרוצה )
 
<עריכה: קיבלתי/מצאתי את התשובה לשאלה - צריבה>
 
נערך לאחרונה ב:
ניקוי אבק

למה לעזאזל ניקוי אבק על ידי מטלית שמיועדת לניקוי אבק {עדינה וקטיפתית} בכל זאת
משאירה שריטות עדינות על גבי מסגרת הבלאק פיאנו. למרות שזה לא בולט/נראה במיוחד רק בזווית מסוימת
רק מחשבה שזה קיים שם, גורמת לי...:כועס:

באיזו דרך אפשר בכל זאת לנקות/לנגב/להסיר אבק ללא השארת עקבות מרגיזים?? (sad)
 

תשתמש באותן מקלות עם הסיבים העדינים האלו לניקוי אבק.
מניסיון שלי-ע"י ניגוב במטלית-אין שום דרך להימנע משריטות ברמה זו או אחרת על המסגרת הזו לאחר הניגוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור