hadassimeir
חבר מתחיל
- הודעות
- 1
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום,
יש לי LED של LG, רגיל לא הוגדר כמסך תלת מימד שקניתי אותו...
האם אני יכול לצפות בו בשידורי תלת מימד (כדוגמאת ספורט 5 3D) ?
אם אני יכול, יש כמה סוגי משקפיים, איך יודעים מה מתאים?
מה ההבדל ת'כלס בין המסכים?
מאיר.
יש לי LED של LG, רגיל לא הוגדר כמסך תלת מימד שקניתי אותו...
האם אני יכול לצפות בו בשידורי תלת מימד (כדוגמאת ספורט 5 3D) ?
אם אני יכול, יש כמה סוגי משקפיים, איך יודעים מה מתאים?
מה ההבדל ת'כלס בין המסכים?
מאיר.