תליית מסך 32 על הקיר

  • פותח הנושא פותח הנושא kalda01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kalda01

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
0
נקודות
0
מחר בשעה טובה יורוקום יספקו לי את המסך LX800
מסך 32 הם לא מתקינים אז אני צריך להסתדר בעצמי.
בחנות נתנו לי מתקן תלייה שניתן לכוון בו את הזוית, וראיתי שמדובר בדיבלים רגילים קוטר 10.
האם זה מספיק או שכדאי להשתמש בג'מבו? המסך פחות מ20 קילו.
את תחתית המסך אני מתכנן למקם בגובה כ160 מעל הריצפה. האם בגובה כזה רצוי שהמסך יהיה מוטה כלפי מטה או שאין צורך?
 

ככה...
 
נערך לאחרונה ב:
על הדיבלים אני לא אמליץ, כי אני לא מבין בזה... עדיין מפחיד אותי לגעת במסך שלי שעל הקיר.

הייתי בודק איתם שגם אחרי התקנה עצמאית האחריות חלה במלואה על המוצר.

אצלי הטלויזיה ממוקמת 140 מהרצפה, וזה עושה לי קצת בעיות צוואר, אבל אצלי ממוקם המסך בחדר השינה, וכשאני יושב ומצמיד את הגב לקיר... זה לא כמו סלון.

בכל מקרה, אם יש לך אפשרות של הטיה, אתה מסודר.
תתחדש!
 
הדיבלים מספיקים.
 

אצלי זה גם בחדר שינה ולכן עשיתי נסיונות של שכיבה על הגב וצפייה בנקודה על הקיר ממול
מבלי לכופף את הצוואר והגיתי למסקנה שמרכז המסך צריך להיות בערך 185 מעל הרצפה.
כשהמסך יגיע אני אבדוק שוב לפני הקיבוע הסופי.
 
ולגבי האחריות, יורוקום לא שולחים טכנאי למסך הקטן מ42
אז על פניו נראה לי שאין צורך לבצע את התלייה דרכם וזה בסדר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור