תלונות על איכות שידורי המונדיאל

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
תלונות רבות זורמות אל התאגיד לגבי איכות שידור המשחקים, התאגיד בתגובה: "הבעיה לא אצלנו אלא אצל ספק התוכן".
יכול להיות ונקווה שיסתדר, אם לא נחליף את המסכים ל8K לקראת המונדיאל הבא.
 

יש כתבה בעניין בעיתון ידיעות אחרונות.
מתברר ש "כאן" 11 קנו ערוץ 4K שמצלם מרחוק,
הערוץ קנה עכשיו גם HD רגיל לקבלת תמונות טובות יותר
בערוץ 11 יהיה HD ובערוץ 511 יהיה 4K
 
עבדו עלינו אני רוצה את הכסף בחזרה, המשחק של ארגנטינה היה שערוריה מבחינת צפייה.
 
למי שילמת וכמה שילמת ? :)
 

הסיפור שהם קנו חבילת 4K - זה תרוץ גרוע, אבל ממש גרוע.
זה שהרזלוציה גבוהה יותר, זה לא אומר שזה חייב להיות מצולם בזווית ראיה רחבה מאוד ממצלמה מרוחקת.

זה אומר שהם רכשו צילום ממצלמה מאוד מרוחקת ללא זום מספק - זה שיש למצלמה ברזולוציה גדולה לא עוזר לראות את השחקנים, זה רק מציג אתם עם יותר מידע (פיקסלים), אבל עדיין מרוחק.

כמו כן הם גם אמרו שניתן לראות באפליקציה ושם לבחור זווית ראיה, באמת לראות משחק בטלפון - בקיצור תשובות גרועות מאוד.

או שהם לא יודעים לבחור את החבליה שהם רכשו - או שהם פשוט רכשו בידיעה חבילה לא מתאימה, בכל מקרה זה מציג אותם לא טוב.

לכל מי שחושב שהשידור "כאן" זה בחינם - תחשבו שוב מאיפה מגיע הכסף
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור