תכונת ה NATIVE RATE בסוני S400 - יש או אין?

  • פותח הנושא פותח הנושא benjy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

benjy

חבר אתר
הודעות
34
מעורבות
0
נקודות
0
אז למרות כל ה"מחקר" שעשיתי לפני שרכשתי את ה SONY S4000 , את החשיבות של הימצאות תכונת ה NATIVE RATE במקרה שהשימוש יהיה לחיבור הטלוויזיה למחשב, גיליתי רק לאחר הרכישה.

ובכל זאת, אני מנסה למצוא את המידע הזה - האם לדגם הזה יש את תכונת ה NR ולא מצליח למצוא את זה בשום מקום. מישהו במקרה יודע את התשובה? או יודע איפה אפשר למצוא אותה?
(עדיין לא קיבלתי את הטלוויזיה)

תודה.
 

יש לדגם שקנית NR בכניסת HDMI.(באתרים מסוימים היה רשום ששלושת כניסות ה-HDMI תומכות ב-NR).
 
ניסית לפנות אל ישפאר?
 
אני אנסה מחר לפנות לישפאר טלפונית..

תכונת ה NR היא תלוית חיבור? זה לא משהו מובנה בטלוויזיה? כי אם זה רק בכניסות ה HDMI אז זה לא ממש עוזר כי המחשב יחובר לטלוויזיה דרך VGA.
 

ברשותי 32v4200 שמבחינת פרמטרים זהה לחלוטין ל-s4000 .היא תומכת ב-NR דרך התקן VGA .דרך HDMI
איני יודע.מחבר נייד שהוא קצת ישן עם כבל VGA לטלויזיה ,ורואים מצוין.יש אפשרות בחירת תצוגה:1.בצורת 4:3 (full 1).2.בתצורת 16:9 (full 2).
 
למה? אם NR קיים בכניסת HDMI זו הכניסה שאתה צריך לחבר אליה
תחבר ב-VGA רק אם ה-NR קיים ב-VGA
חוץ מזה ש-HDMI היא כניסה יותר איכותית מ-VGA
 
ברשותי 32v4200 שמבחינת פרמטרים זהה לחלוטין ל-s4000 .היא תומכת ב-NR דרך התקן VGA .דרך HDMI
איני יודע.מחבר נייד שהוא קצת ישן עם כבל VGA לטלויזיה ,ורואים מצוין.יש אפשרות בחירת תצוגה:1.בצורת 4:3 (full 1).2.בתצורת 16:9 (full 2).


איך ביררת את הנתון הזה? איך אוכל לדעתם אם הוא קיים, ובאיזו כניסה?

oren6666 - אני גם עם לפטופ ואין לו יציאת HDMI
 

איך ביררת את הנתון הזה? איך אוכל לדעתם אם הוא קיים, ובאיזו כניסה?

oren6666 - אני גם עם לפטופ ואין לו יציאת HDMI

יש לך DVI? כי אפשר להשתמש בכבל DVI TO HDMI ואז אתה מסודר..
 
תקרא שוב את מה שכתבתי,שם זה ברור כשמש.ישנה כניסה אחת בלבד של VGA ,עם הפינים הכחולים ,בטלויזיה.
לשם חיברתי את המחשב הנייד עם כבל VGA מכרטיס המסך לכניסת ה-VGA בטלויזיה ,בעזרת כבל ייעודי VGA ל-VGA .וראיתי את שולחן העבודה של המחשב על מסך הטלויזיה.מה לא ברור?יש תמיכה ברורה ב-NR .
המאפיינים של הטלויזיה 32v4200 זהים לחלוטין למאפיינים של ה-טלויזיה 32s4000 .מקווה שעזרתי.
 

תקרא שוב את מה שכתבתי,שם זה ברור כשמש.ישנה כניסה אחת בלבד של VGA ,עם הפינים הכחולים ,בטלויזיה.
לשם חיברתי את המחשב הנייד עם כבל VGA מכרטיס המסך לכניסת ה-VGA בטלויזיה ,בעזרת כבל ייעודי VGA ל-VGA .וראיתי את שולחן העבודה של המחשב על מסך הטלויזיה.מה לא ברור?יש תמיכה ברורה ב-NR .
המאפיינים של הטלויזיה 32v4200 זהים לחלוטין למאפיינים של ה-טלויזיה 32s4000 .מקווה שעזרתי.

מתוך העובדה שאתה רואה את שולחן העבודה של המחשב על מסך הטלוויזיה אתה מסיק שיש תמיכה ב NR?
(ואני לא ציני, פשוט אני באמת לא יודע איך להבחין\לדעת אם התכונה הזו קיימת)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור