תיקון טלויזיה lg שקניתי בארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא יאור
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יאור

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
מזה כשנתיים אנו משתמשים בטלויזיה LG שהבאנו מארה"ב דגם 46LD550
פתאום אין תמונה ואין חיבור לאינטרנט הקול גם קצת מעוות.
הדגם לא קיים בארץ.
למישהו יש רעיון מה לעשות ?
תודה
 

תנסו את מעבדות פל , הם עובדים עם הרבה יבואנים .
 
יכול להיות שיש קשר בין התופעות וזה ספק כוח מזייף - את זה כל טכנאי יוכל לתקן.
אם הבעיה היא כרטיס וידאו, אפשר להזמין כרטיס לופי מחו"ל זה רק עניין של זמן עד שיגיע.
לא צריך טכנאי מיוחד לתקן מכשיר שלא נמכר בארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור