9 972lior אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 153 נקודות 43 10/2/19 #1 מכירים טכנאי טוב שיכול לטפל בווקמן? קניתי את הטוב ביותר בשנת 86 ופתאום עלה הגעגוע, בעיקר מההתלהבות של הבן שלי.
מכירים טכנאי טוב שיכול לטפל בווקמן? קניתי את הטוב ביותר בשנת 86 ופתאום עלה הגעגוע, בעיקר מההתלהבות של הבן שלי.
R ronenperetz חבר משקיען הודעות 1,648 מעורבות 244 נקודות 63 11/2/19 #3 דבר עם הטכנאי יהודה נטף 050-5669117 שולט היטב בתיקונים מן הסוג הזה. נערך לאחרונה ב: 13/2/19
9 972lior אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 153 נקודות 43 11/2/19 #4 המכשיר של aiwa, בשנים שהיו בבעלות סוני. מעוצב כאילו מהשנה.
eldo חבר משקיען הודעות 745 מעורבות 142 נקודות 43 12/2/19 #5 נכתב ע"י 972lior: המכשיר של aiwa, בשנים שהיו בבעלות סוני. מעוצב כאילו מהשנה. לחץ כדי להרחיב... הוא בטח מזכיר במראהו את שלל נגני הקסטות המעולים שעוצבו השנה...
נכתב ע"י 972lior: המכשיר של aiwa, בשנים שהיו בבעלות סוני. מעוצב כאילו מהשנה. לחץ כדי להרחיב... הוא בטח מזכיר במראהו את שלל נגני הקסטות המעולים שעוצבו השנה...
9 972lior אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 153 נקודות 43 14/2/19 #6 המכשיר בן 33 שנה, יוצא ליהודה לפירוק והרכבה, רק אופטימיות. תמונות מצורפות 20190214_104047.jpg KB 45.6 · צפיות: 296
pruym חבר משקיען הודעות 2,348 מעורבות 1,906 נקודות 113 14/2/19 #7 נכתב ע"י eldo: הוא בטח מזכיר במראהו את שלל נגני הקסטות המעולים שעוצבו השנה... לחץ כדי להרחיב... יהיו לך המון קסטות מסודרות על מדפים
נכתב ע"י eldo: הוא בטח מזכיר במראהו את שלל נגני הקסטות המעולים שעוצבו השנה... לחץ כדי להרחיב... יהיו לך המון קסטות מסודרות על מדפים
T ta57 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 1 25/7/20 #9 שלום, יש לי את אותו ווקמן, לא מסובב את הקסטות, האם הצלחת לתקן את שלך אצל אותו טכנאי שהומלץ כאן?
Y YB-7 חבר משקיען הודעות 1,837 מעורבות 397 נקודות 83 25/7/20 #10 יש לי גם אחד כזה ששלחתי מתנה לאחותי הקטנה שהייתה בת 8. מצאתי אותו בבית הורי לפני כמה שנים במהלך פינוי התכולה.. והחלטתי לשמור כפריט נוסטלגיה. לא חושב ששווה שיפוץ... סביר מאד שהרצועה מהמנוע התפוררה. הטלפון הסלולרי עם אוזניות, בטוח מנגן יותר טוב.
יש לי גם אחד כזה ששלחתי מתנה לאחותי הקטנה שהייתה בת 8. מצאתי אותו בבית הורי לפני כמה שנים במהלך פינוי התכולה.. והחלטתי לשמור כפריט נוסטלגיה. לא חושב ששווה שיפוץ... סביר מאד שהרצועה מהמנוע התפוררה. הטלפון הסלולרי עם אוזניות, בטוח מנגן יותר טוב.
T ta57 חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 1 25/7/20 #11 חשבתי לנסות להמיר בעזרתו קלטות ל mp3, אקנה כבר ממיר כזה ב 30 דולר...
9 972lior אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 153 נקודות 43 25/7/20 #12 המכשיר עדיין אצלו... הזמין חלקים. פרוייקט מתמשך. אעדכן אם וכשיסתיים