תחרות בין ציוד מודרני לציוד וינטג

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני סופר רגוע
זה אתה שמתקיף עם כינויים הזויים כמו ״ענק בתחום״
ואם אתה רוצה להוסיף לדיון תוסיף, אבל ברגע שאתה מוסיף ומצטט אותי בפוסט שלך, אתה מקשר את דבריך אלי וגורר אותי להתיחס.
התנהלות בסיסית בפורום.
שושו, עזוב מיליטנטיות, תן קפיצה עם ערן אליי-יש גם ערק 50% עם מקלות אניס;)
 
אני סופר רגוע
זה אתה שמתקיף עם כינויים הזויים כמו ״ענק בתחום״
ואם אתה רוצה להוסיף לדיון תוסיף, אבל ברגע שאתה מוסיף ומצטט אותי בפוסט שלך, אתה מקשר את דבריך אלי וגורר אותי להתיחס.
התנהלות בסיסית בפורום.

קבלים הם חלק מהווייסינג של המכשיר למדתי זאת על בשרי במהלך שיפוץ Quad 303 שהיה קשה מאוד למצוא להם תחליפים שישמרו עליו, באין מוצא אחר מחפשים דומה ונישיקון, תלוי מאיזו סדרה, Muse? יכולים להתאים למכשיר יפני כאקופייז.
זה מה שכתבתי וציטטתי אותך כדי ליצור זיקה בין דבריך לגבי קבלים והחשיבות בהחלפה לכאלו שמתאימים לאופי המכשיר.
"ענקים בתחום" בא כתשובה ללגלוג שלך כלפיי:
תודה על ההסבר
לא ידעתי...
התשתם אותי, תצליחו
והלייק הצוחק של דן שיכול להיות שלא הופנה כלפיי ספציפית, מקבל זאת.

מבחינתי הנושא חפ\סגור.
 

זה מה שכתבתי וציטטתי אותך כדי ליצור זיקה בין דבריך לגבי קבלים והחשיבות בהחלפה לכאלו שמתאימים לאופי המכשיר.
"ענקים בתחום" בא כתשובה ללגלוג שלך כלפיי:

והלייק הצוחק של דן שיכול להיות שלא הופנה כלפיי ספציפית, מקבל זאת.

מבחינתי הנושא חפ\סגור.
ממש לא הופנה כלפיך בשום צורה .
שושו מצחיק אותי .(.בקטע טוב ) ואני גם מאוד מסמפט אותו .
אני מכיר את השלב הזה שלו שהוא אומר עזבו אותי באימשכם וזה מה שהצחיק אותי .
מקווה שזה ברור עכשיו .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור