איך אף מוכרן לא זיהה את ליאור קורן ? זה לבד שווה תחקיר
ועכשיו ברצינות:
ליאור עם כל הכבוד וההערכה אליך, ההצעות שהצעת ללקוח שרוכש טלוויזיה הם הצעות שאולי באמת יוכלו לעזור ללקוח לבחור את הטלוויזיה שהכי מתאימה לו אבל הם לא הצעות פרקטיות בעליל.
אני לא זוכר בדיוק מה הם היו (חבל שאין לינק לכתבה) אבל אני זוכר שממש לא הסכמתי עם מה שכתבת שם, ממה שאני כן זוכר זכורה לי השורה הזאת:
"לדרוש מהחנות שתחליף לערוצים רגילים ולא ערוצי HD , להביא DVD מהבית ולרוש לנגנו בחנות " .
לקוח שנכנס לחנות, הוא קודם כל אורח של החנות, וזה אומר ששני הצדדים- גם הצד של החנות, וגם הצד של הלקוח צריכים להתנהג בהתאם, אם זה להתנהג באדיבות, ולפי כללי הנימוס המתבקשים.
מצד החנות, המוכר צריך לקבל את פניו של הלקוח באדיבות, לבדוק באילו מוצרים הוא מתעניין, לייעץ ולספק לו הסברים על המוצרים שהכי רלוונטים בשבילו.
לדעתי הצורך הזה לייעץ למישהו ברכישה, אמור להגיע בכוונה של עזרת אדם לאדם ולא רק בתור שני בעלי אינטרסים (משלם \ מוכר) .
הקודים (לא מוצא מילה אחרת) האלו חלים גם על הלקוח שצריך להתנהג בהתאם, מה שלא קורה בדרך כלל בחנויות, שהלקוחות מגיעים עם דרישה לשירות, הם בטוחים שמגיע להם לקבל שירות ושהנציג שעוזר להם מחוייב לכך מתוקף תפקידו ( ע"ע עבד ), הנקודה היא שזה לא מנומס להגיע לחנות ולדרוש להחליף ערוצים כבקשתך, ולבטח לדרוש לנגן DVD שהבאת מהבית, בדיוק באותה צורה שכאורח את לא אמור לבוא בדרישות למארח שלך.
מה גם שבצד המקצועי צפייה בטלוויזיה בחנות ממש לא זהה לצפייה בטלוויזיה בבית, מכייון שתנאי התאורה שונים, החנויות משתמשות במפצלים ובחיבורים שונים בין מגוון הטלוויזיות (לרעה או לטובה) , הפרופרוציות לא נכונות ואתה מוצא את עצמך בוהה מול שורת טלוויזיות שכל אחת בגודל אחר, בטווח מחירים אחר, מיצרן אחר, הכיוונים של כל מסך שונים, ולכן הצפייה בטלוויזיה בערוצים שונים היא זניחה, ולא היא צריכה להיות העיקר כשאתה שוקל רכישת טלוויזיה.
בתור אחד אחד שכל כך מבין בתחום (הכוונה אליך) הייתי מצפה ממך לדגשים אחרים.
מניסיון, לי יש דגשים אחרים שהייתי נוקב, אבל אני לא יפרסם אותם מכיוון שאני לא מומחה בתחום ולא מתיימר להיות כזה (אני מומחה בתחום אחר
)
בנוסף, אני סבור שיש בהחלט מקום לסקירה כזאת, ולבצע אותה לעיתים קרובות יותר, ולא רק באופן חד פעמי, דבר שלבטח ישקף טוב יותר את מה שקורה בענף, וחבל לצאת בהצהרות וכותרות שיכולים לעשות רק רע לענף על בסיס אפיזודה בודדת.