תוצרת הונגריה

  • פותח הנושא פותח הנושא 777
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

777

חבר אתר
הודעות
36
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי LCD סמסונג R81 להפתעתי גיליתי שהיא תוצרת הונגריה ויש לה יצאות סקארט אבקש את תגובתכם
 

אני מזועזע, לפחות קיבלת קערת גולש ליד?

אולי היא הורכבה על ידי קרובים של משפחת לפיד? כבוד, לא?
 
יש מפעלים שונים בהונגריה (גם כוננים קשיחים של IBM למשל, מיוצרים שם).
לא רואה בעיה מיוחדת במקרה זה.
חיבורי סקארט מהווים תכונה חיובית בהחלט.
 
השאלה שלי מה יותר טוב קוריאה או הונגריה מבחינת טיב המוצר ואמינות שאלה שניה חיבור סקארט לסקארט בממיר YES עדיף תודה על התגובות
 

תשמע חבר,
אני קניתי גם R81 של סמסונג מחנות שמתמחה בקולנוע ביתי LCD וכו'... ואצלי בכלל רשום ארץ ייצור: תאילנד... ואין לי סקארט...
בכל אופן אני שבוע משתמש בה ומאד מרוצה! בינתיים...
 
השאלה שלי מה יותר טוב קוריאה או הונגריה מבחינת טיב המוצר ואמינות שאלה שניה חיבור סקארט לסקארט בממיר YES עדיף תודה על התגובות

לגבי חיבור ממיר טלוויזיה, התשובות במדריך http://www.dtown.co.il/index.php?news=143

לדעתי, ענין ארץ הייצור במקרה הזה לא אמור להיות קריטי, אני בכל מקרה, הייתי מעדיף את הדגם עם הסקארט.
 
ליאור תודה רבה עזרתה לי מאד
 

אצלי בכלל לא כתוב ארץ ייצור אלא : MADE BY SAMSUBG
(טלויזיה Q91)

אולי לא חיפשתי מספיק טוב, אבל זה קצת מעצבן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור