LCD תודה רבה על העזרה התחדשתי ב LG 37LD460 מקווה שעשיתי בחירה טובה ותודה ל Matan על העזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא ducifat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ducifat

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
6
התחדשתי ב LG 37LD460 מקווה שעשיתי בחירה טובה ותודה ל matan148 על העזרה וההכוונה .
 

תתחדש , איך המסך ?
 
תתחדש מזל טוב מקווה לראות תמנות
 
עדיין לא קבלתי אותה

ברגע שיגיע אמסור חוות דעת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור