תודה על העזרה והדיונים המעניינים, קניתי LA46A550

  • פותח הנושא פותח הנושא מנטה ריי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מנטה ריי

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
ירדתי מרכבת המירוץ לחידושים,
אני חושב שבמחיר של 8500 ביחס גודל, מחיר, תועלת עשיתי את הבחירה הנכונה.

בחרתי טלויזיה שתשמש לחיבור המחשב בלבד להקרנת סרטי DIVX , DVD ו HD.
ותשמש גם לגלישה מהסלון.

היום כבר קניתי מקלדת 2.4G וחיברתי למחשב (הוא בחדר אחר).
כבלי SVIDEO ו VGA כבר מחכים למסך.

אם לא אסתפק בהם יש תעלה שמחכה ל HDMI.
 

יפה מאוד, שמח שהחלטת לבחור ומעתה מאחל לך רק להנות... :-)
 
תתחדש.

עכשיו תתחיל להשקיע בסטריאו.:D
 
תהנה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור