תאימות LCD טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא jaimon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jaimon

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
מתוקף היותי תושב חוזר, הבאתי איתי ארצה את מסך ה LCD שלי מתוצרת טושיבה שנרכש בארה"ב. מדגם: 40RV52U
הטלוויזיה נרכשה לפני כ 7 חודשים.
רציתי לדעת איך אוכל להשתמש בה בארץ, האם היא מתאימה לשיטת השידור? לרשת החשמל?
מקריאה במנואל עולה כי המכשיר תומך ב NTSC ו ATSC
מהן האפשרויות העומדות בפניי?
מודה מראש על כל עזרה,
חיימון
 

שלום,
למסך אין תמיכה ב PAL, מה שאומר, כי אם ברצונך לחבר אותו לממיר רגיל, תצטרך קופסה נוספת בדרך שעושה המרה מ- PAL ל- NTSC.
בקשר לחשמל, זה אמור להיות רשום במפרט או בצד האחורי של המסך.
 
שלום,
למסך אין תמיכה ב PAL, מה שאומר, כי אם ברצונך לחבר אותו לממיר רגיל, תצטרך קופסה נוספת בדרך שעושה המרה מ- PAL ל- NTSC.
בקשר לחשמל, זה אמור להיות רשום במפרט או בצד האחורי של המסך.

תודה רבה על התגובה המהירה.
האם ישנה תמיכה בממירי HD של הכבלים או YES ???
במידה ואין, היכן ניתן למצוא את הקופסה המדוברת?
 
up!:D
 

שלום רב,

באפשרותך להיכנס להגדרות הממיר ולשנות את שיטת השידור ל-NTSC,
אם זה לא יעבוד תוכל לרכוש ממיר מ-NTSC ל-PAL בת"א רח' וולפסון 57 או באחת
החנויות ליד.
מבחינת חיבורי HD- ,תמיכה מלאה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור