LCD שתי שאלות

  • פותח הנושא פותח הנושא ducifat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ducifat

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
6
אאם ניתן לחבר מערכת רמקולים של מחשב 2.1 לטלוזיה lcd ולאיזה חיבור זה נכנס ? או האם צריך מגבר ?
 

אם מדובר על רמקולים של מחשב שיש להם מגבר פנימי ושליטה על ווליום, אז לא תצטרך מגבר בדרך.
תוכל לחבר את זה ליציאת אודיו RCA ב- LCD, תצטרך כנראה מתאם משני מחברי RCA אל כבל 3.5 מ"מ.
 
תודה רבה עזרת לי מאוד

עזרת לי מאוד
 
בשמחה.
 

האם זה הכבל שאני צריך ?

כבל מתאם PL סטריאו נקבה - 2xRCA זכר, 20 ס"מ
תגיות: כבל / מתאם / 3.5 / סטריאו / rca / 2xrca / קצר / נקבה / זכר / ס"מ


מק"ט CABLE-470
3.5 מ"מ סטריאו זכר - 2xRCA נקבה. שימושי למשל לחיבור אוזניות לממיר או לטלוויזיה.


- משקל: 17 (גרם)
- מחיר: ₪12.9
 
נראה שכן, בצד אחד 3.5 מ"מ יחיד ובצד שני חיבור RCA כפול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור