שרות גרוע של אלקטרה-פיליפס(טלוויזיה)

  • פותח הנושא פותח הנושא gitay
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gitay

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
שרות גרוע של אלקטרה הנציגה של פיליפס טלוויזיה.
הטלוויזיה מקולקלת מהתאריך 2 לאוגוסט אין חלפים בארץ ואין שירות כמו שצריך.
הטלוויזיה באחריות מתחילת השנה.
אין עם מי לדבר בפיליפס\רטפון ,אומרים שיחזרו אלי ולא חוזרים.
הדגם של הטלויזיה פיליפס 7600 65 אינצ' .
אין להם חלקי חילוף בדיוק כמו של יריב.3
לאחר שבוע אף אחד לא טרח לעדכן לגבי הטלוויזיה רק לאחר שיחה קשה איתם עדכנו שמוכנים לתת טלוויזיה חלופית לזמן לא ידוע.
גם לאחר ביקור שלי בחברה ושיחה עם נציגה לא חזרו ולא נתנו תשובה.

מאוכזב
 

מותג על שמדרדרים אותו.
ברשותי מעבד מזון בן 4 שנים.
מעולה בעבודה השוטפת.
התקלקל חלק בבלנדר.
התקשרות לחברה אין...
רכשתי לבסוף מסין.
מה יהיה :(
 
נערך לאחרונה ב:
מותג על שמדרדרים אותו.
ברשותי מעבד מזון בן 4 שנים.
מעולה בעבודה השוטפת.
התקלקל חלק בבלנדר.
התקשרות לחברה אין...
רכשתי לבסוף מסין.
מה יהיה :(


רוכשים מוצר איכותי של מותג אחר.
 
KitchenAid למשל
 

KitchenAid למשל
חשבתי בזמנו עליו.
אך הפיליפס היה בעל מבנה נוח יותר לעבודה.
מה עוד שבזמנו קיבל -5 כוכבים מסביב לגלובוס.
ועדיין אני חושב שהוא מוצר מעולה.
רק שהיבואן עושה הכל להככיד אותו בארץ.
 
נערך לאחרונה ב:
האמת, לא נתקלתי בשרות של ניופאן (אודיו הם היו בסדר בזמנו), אבל מוצרים של KitchenAid איכותיים מאוד. חלקם מייצרים עדיין בארה"ב, הרבה חומר. רואים שלא חסכו
 
האם אלקטרה הציעו לך לשדרג לדגם אחר עם תוספת מחיר?
אם כן לאיזה דגם ומה התוספת?
 

מזל טוב, מה בחרת? תתחדש.
 
מקווה שלא אתאכזב שוב...
 
האם היית צריך להוסיף כסף ?
 

מה אתה לא מאמין? מה אתה עולה חדש? :)
 

אני חושב שאתה צריך אפוטרופוס...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור