LCD שקע-תקע "אל פסק" -האם כדאי לחבר

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
את שקע-תקע אל פסק ל LCD או שהוא מספיק אפקטיבי לחבר אותו לנקודת החשמל שלה מחובר מפצל של 6 יציאות שקעי חשמל שבינהם מחוברת גת טלויזית ה LCD ?

האם זה אפקטיבי ויעיל באותה מידה או שלכל מכשיר חשמלי ובמיוחד LCD צריך תקע-שקע כזה ?
תודה וחג שמח
 

אני משער שזה תלוי בזרם המירבי שהוא מסוגל להעביר.
 
תודה ליאור
חג שמח
 

מה שמביא אותנו למסקנה....

שכל המוצרים הנ"ל שבדקתי ברמת מחירים של 80-100 ש"ח בסנטרים לא עושים את העבודה היות ונקודת ה"פריצה" שלהם נמצאת גבוה גבוה מעל היכולות של רוב מכשירי האלקטרוניקה
 
תודה קרוס,אשמח להסבר קצת יותר מפורט מצידך לממצאים שלך והמונח "נקודת הפריצה נמצאת גבוה גבוה "
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור