W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 15/4/09 #1 את שקע-תקע אל פסק ל LCD או שהוא מספיק אפקטיבי לחבר אותו לנקודת החשמל שלה מחובר מפצל של 6 יציאות שקעי חשמל שבינהם מחוברת גת טלויזית ה LCD ? האם זה אפקטיבי ויעיל באותה מידה או שלכל מכשיר חשמלי ובמיוחד LCD צריך תקע-שקע כזה ? תודה וחג שמח
את שקע-תקע אל פסק ל LCD או שהוא מספיק אפקטיבי לחבר אותו לנקודת החשמל שלה מחובר מפצל של 6 יציאות שקעי חשמל שבינהם מחוברת גת טלויזית ה LCD ? האם זה אפקטיבי ויעיל באותה מידה או שלכל מכשיר חשמלי ובמיוחד LCD צריך תקע-שקע כזה ? תודה וחג שמח
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/4/09 #3 אני משער שזה תלוי בזרם המירבי שהוא מסוגל להעביר.
C Crocs 44 אוהב את התחום הודעות 86 מעורבות 0 נקודות 6 19/4/09 #5 מה שמביא אותנו למסקנה.... שכל המוצרים הנ"ל שבדקתי ברמת מחירים של 80-100 ש"ח בסנטרים לא עושים את העבודה היות ונקודת ה"פריצה" שלהם נמצאת גבוה גבוה מעל היכולות של רוב מכשירי האלקטרוניקה
מה שמביא אותנו למסקנה.... שכל המוצרים הנ"ל שבדקתי ברמת מחירים של 80-100 ש"ח בסנטרים לא עושים את העבודה היות ונקודת ה"פריצה" שלהם נמצאת גבוה גבוה מעל היכולות של רוב מכשירי האלקטרוניקה
W walla246 אוהב את התחום הודעות 178 מעורבות 0 נקודות 16 19/4/09 #6 תודה קרוס,אשמח להסבר קצת יותר מפורט מצידך לממצאים שלך והמונח "נקודת הפריצה נמצאת גבוה גבוה " תודה