שקע הגנה למסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא aviga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviga

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב...
בשעה טובה הגיע הטכנאי לביתי להתקנת המסך, וכצפוי ניסה למכור לי עזרים טקטיים כגון כבלים איכותיים (כבר יש לי) ושקע הגנה מפני קפיצות מתח, לא רכשתי את השקע במקום, עד שלא אברר את נחיצותו ומחירו,
1. האם מומלץ להתשמש בשקע מסוג זה או שמיותר ? (ואני לא מדבר על סערות וברקים בחוץ שכדאי לנתק את המסך, אלא ביום יום שמזג האויר בד"כ נוח)
2. יש הרבה דגמים בשוק, יש למישהו המלצה על שקע כזה שגם עושה את העבודה טוב ?

תודה.
 

1- זה לא משהוא מיותר
2- ממולץ ואף רצוי.
3- אני ממליץ לך מניסיון על מייצב מתך של חברה בשם ADVICE חברה ידועה ואמינה.
אני רכשתי ומאוד ממליץ על דגם AVR PRO 1200
מה שמחיוחב במייצב זה הוא שאתה רואה עלידי חיווי המכשיר אם יש עלייה או ירידת מתח.
וכאשר ישנה עליה או ירידה משמעותית ישנו מפסק מגן אשר קופץ ומנתק את המסך.
אני רכשתי באופיס דיפו את המוצר.
4- לסיכום חובה.
 
היי
אתה רכשת מייצב מתח (קצת יקר)
מה שהציע לי הטכנאי וגם מה שמצאתי ברשת זה "שקע הגנה" יותר זול (100-120 ש"ח)
יש את GPT ELEC הנפוץ שנראה מבטיח, האם בדקת דגם זה או דגמים אחרים ?
 
הם אמורים לספק הגנה כלשהיא מפני שינויים פתאומיים בחשמל, קשה כמובן לבדוק יעילות של מכשירים כאלו, אני מניח שהוצאה קטנה שתעזור לשקט נפשי לא תזיק...
 

אני רכשתי בחנות כלשהי (ACE OR OFFICE DEPOT ) שקע הגנה של חברת GPT שכתוב עליו PROTECT
לפני שבוע היתה נפילת מתח כלשהי אצלנו בבית - ואף שיש לנו בלוח החשמל בחוץ מגן כזה שהקפיץ את עצמו
ואף שהיתה הפסקה בין הפסקת המתח לאתחול המחשב - נשרף לנו כרטיס המסך של המחשב.
מי פישל כאן? המייצב שקניתי?
עכשיו יש לי כרטיס מסך חדש (אבל מסוג מיושן) מסך LCD של המחשב + TV LCD
האם אני זקוקה להגנות נוספות?
תודה
 
המחשב היה מחובר לחשמל כשהחזרתם את המתח? אז בד"כ קורות הבעיות.
 
גם אם לא היה לי מפסק נוסף בחוף- שקע ההגנה המחובר למחשב היה אמור להגן עליו. לא?
ומה זאת אומרת "המחשב היה מחובר לחשמל"? הוא צחובר 24X7 ואמור להגן בלילה כשאני ישנים
או כשאנחנו לא בבית והחשמל חוזר לבד. לא כן?
 

לרוב, המכשירים אינם נשרפים כאשר החשמל מתנתק, אלא כאשר מעלים בחזרה את השאלטר, הזרם חוזר במכה ולעיתים נוצר נחשול זרם שדורש מכשירי הגנה ברמה אחרת משקע הגנה פשוט.
מכשיר אל פסק יהווה פתרון הולם במקרה הזה.
 
אז... אם אני מבין אותך נכון ותקן אותי אם אני טועה, "כל" שקעי ההגנה שמוכרים בשוק אינם עושים את העבודה כי הם מגנים בזמן נפילת הזרם אך כאשר הזרם חוזר, השקעים האילו מעבירים אותו כמו שהוא למשיר ולא מייצבים אותו קודם (נניח שהזרם חזר במכה אחת לאחר ההשהיה של 4-5 דקות שיש לחלק משקעי ההגנה)
לכן עדיף לרכוש מייצב מתח שמונע את חזרת הזרם במכה אחת ?
- שלא תבין לא נכון, אני מוכן לשים עוד 100 ש"ח ולרכוש את המייצב...
 
חלקם אמורים לייצב, אבל זה כבר תלוי בעוצמת הזרם וכו וכו, בכל מקרה, אל פסק יעיל במקרה הזה הרבה יותר.
 

נראה לי שאני ארכוש את המייצב של ADVICE AVR PRO 1200
אני רואה ב SPEC שלו שהוא תומך חיבור מכשירים עד 600W
מבט קצר מאחורי ה-TV מראה לי שהיא צורכת 200W, וה DVD צורך 15W אז נראה לי שהממיר של YES גם משהו כמו 20W, אז זה מספיק לי
האם זהו החישוב הבסיס שעלי לעשות לפני הרכישה (מבחינת תמיכה במכשירי החשמל) ?
 
בגדול, אכן כך נעשה החישוב.
תוודא בחוברת יצרן של המסך שאכן מדובר ב- 200 וואט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור