קודם כל ליואר אם אתה רוצה להיות יותר נחמד, להגיד לאדם פה בפורום שאתה לא מכיר ומדבר איתך יפה שיקח לו זמן להבין דבר כלשהו שאמרת זה ממש לא הדרך, בייחוד כשאתה הוא זה שלא הבנת אותו ולא ההפך.
רשמתי שהכוונה שלי הייתה היא שכמובן לא תיתן תשובה נחרצת לגבי מסך שלא בדקת, לא רשמתי את זה בשום שורה מהודעתי הקודמת ואין לי מושג מאיפה הסקת את זה, אבל כדאי מאוד שבתור מקצוען יהיה לך קצת יותר ידע מ-7 המסכים שבדקת השנה. כלומר, בתור אחד שמתעסק בתחום אני מאמין שיש לך קרובי משפחה\ חברים שגם אוהבים את התחום(לפחות חלקם) ולדוגמא אם קפצת לבקר אצל אחד מהם ואני מאמין שלרבים מהם יש מספר מסכי LCD בבית, תוכל לראות קצת את המסך(הרי יושבים בסלון) ולקבל התרשמות ממנו חיובית או שלילית. ואז כאשר יש שאלה בפורום, תוכל לענות ולהמליץ לו על דגמים שיצא לך לראות(קצת יותר מהתרשמות של מספר דקות) ואולי לא לתת תשובה נחרצת, אבל לתת לו את ההתרשמות שלך מאותו מסך לעומת מסכים שיצא לך לראות בקטגוריית מחירים דומות. ואז כמובן להגיד את המשפט הידוע "אבל לך לראות את המסך בעיניים". אבל שאת הידע הבסיסי כן יהיה לגבי שוק המסכים כיום בארץ- או לפחות חלקו, ולא רק חלק מאוד מאוד מצומצם ממנו.
דבר שני אני חושב שהדבר הכי גרוע בפורום הזה הוא שפשוט לא עונים פה לאנשים לפעמים. השרשור שפתחתי בפורום חומרה לגבי סטרימרים אבל מאז כבר 4 ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה. בנוסף לפעמים יש לאנשים בעיות כלשהם בתחומים מסויימים כגון בעיה במערכת סטיראו\בעיה ב-LCD וכו'.. והם משקיעים המון זמן בתיאור הבעיה, צירוף תמונות-העלאה ל-SIZ ולאחר מכן לאתר, מבזבזים המון זמן ובסוף לא זוכים לתשובה. זה ממש מעצבן, ומעיד על הרמה והיחס פה, שלדעתי גורם לחלק מהאנשים לעזוב או פשוט לא להשתתף בפורום.(בעיקר אם מישהו חדש ניתקל ביחס כזה). אני חושב שאם באמת הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים(ואני בטוח שלשם כך בין היתר הוא נועד) אז הדבר הכי בסיסי הוא לפחות מהמנהלים, לענות על השאלות ששואלים כאן בפורום ולא לתת לשרשורים ולהיעלם ולאנשים מאוכזבים לעזוב את הפורום, לשיקולך.
יום טוב.
קודם כל ליואר אם אתה רוצה להיות יותר נחמד, להגיד לאדם פה בפורום שאתה לא מכיר ומדבר איתך יפה שיקח לו זמן להבין דבר כלשהו שאמרת זה ממש לא הדרך, בייחוד כשאתה הוא זה שלא הבנת אותו ולא ההפך.
רשמתי שהכוונה שלי הייתה היא שכמובן לא תיתן תשובה נחרצת לגבי מסך שלא בדקת, לא רשמתי את זה בשום שורה מהודעתי הקודמת ואין לי מושג מאיפה הסקת את זה, אבל כדאי מאוד שבתור מקצוען יהיה לך קצת יותר ידע מ-7 המסכים שבדקת השנה. כלומר, בתור אחד שמתעסק בתחום אני מאמין שיש לך קרובי משפחה\ חברים שגם אוהבים את התחום(לפחות חלקם) ולדוגמא אם קפצת לבקר אצל אחד מהם ואני מאמין שלרבים מהם יש מספר מסכי LCD בבית, תוכל לראות קצת את המסך(הרי יושבים בסלון) ולקבל התרשמות ממנו חיובית או שלילית. ואז כאשר יש שאלה בפורום, תוכל לענות ולהמליץ לו על דגמים שיצא לך לראות(קצת יותר מהתרשמות של מספר דקות) ואולי לא לתת תשובה נחרצת, אבל לתת לו את ההתרשמות שלך מאותו מסך לעומת מסכים שיצא לך לראות בקטגוריית מחירים דומות. ואז כמובן להגיד את המשפט הידוע "אבל לך לראות את המסך בעיניים". אבל שאת הידע הבסיסי כן יהיה לגבי שוק המסכים כיום בארץ- או לפחות חלקו, ולא רק חלק מאוד מאוד מצומצם ממנו.
דבר שני אני חושב שהדבר הכי גרוע בפורום הזה הוא שפשוט לא עונים פה לאנשים לפעמים. השרשור שפתחתי בפורום חומרה לגבי סטרימרים אבל מאז כבר 4 ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה. בנוסף לפעמים יש לאנשים בעיות כלשהם בתחומים מסויימים כגון בעיה במערכת סטיראו\בעיה ב-LCD וכו'.. והם משקיעים המון זמן בתיאור הבעיה, צירוף תמונות-העלאה ל-SIZ ולאחר מכן לאתר, מבזבזים המון זמן ובסוף לא זוכים לתשובה. זה ממש מעצבן, ומעיד על הרמה והיחס פה, שלדעתי גורם לחלק מהאנשים לעזוב או פשוט לא להשתתף בפורום.(בעיקר אם מישהו חדש ניתקל ביחס כזה). אני חושב שאם באמת הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים(ואני בטוח שלשם כך בין היתר הוא נועד) אז הדבר הכי בסיסי הוא לפחות מהמנהלים, לענות על השאלות ששואלים כאן בפורום ולא לתת לשרשורים ולהיעלם ולאנשים מאוכזבים לעזוב את הפורום, לשיקולך.
יום טוב.
מר בחור.
לא טוב לך?
הרמה איננה לרמתך?
אז מה אתה מתעצבן, יש עוד אלפי פורומים באינטרנט. גש אליהם.
הפורום הזה הוא ברמה גבוהה...אפילו מאוד.
פשוט פה מאמינים שאם אין לך מה לכתוב ואתה לא יודע , עדיף לא להטעות ולרשום רק כי צריך.
האם שקלת שפשוט לא ידעו מה לענות לך?
שמע אורן.
התפקיד של המנהלים הוא להחזיק את הפורום, לשלם עבור ההוצאות, לענות על שאלות, לעשות כתבות, לערוך אותן, לצלם תמונות, לרדוף אחרי טרולים, למחוק הודעות, להעביר הודעות לפורומים הנכונים {מה שקורה המון}, לטפל בתקלות, לקבל ציוד לסקירה, להחזיר, שיחות טלפון בילתי פוסקות שקשורות לאתר מול יבואנים, גולשים ומנהלים באתר, לבנות מפגשים ועוד ימבה פעולות. כל הפעולות הללו חוזרות על עצמן בכל יום שמי שאחראי על כך הם שלושה אנשים. ליאור כרמי ואני. האם אתה באמת חושב שאנחנו שמים לב לכל ההודעות שעולות כאן? אם אף אחד מהגולשים לא ענה כנראה שאנחנו לא היחידית שלא קלטו שיש שם שאלה.
אנחנו עונים על טונה של שאלות בפורומים ושני טונה של שאלות בהודעות פרטיות.
חחח... תאמת שחיכיתי לתגובה כזאת, ידעתי שרק ממך היא תגיע.("לא טטוב לך? קום ותלך!") בשום שורה לא רשמתי שלא טוב לי.
זה בדיוק מה שהשרשור הזה דיבר עליו בין היתר על הסגנון דיבור\ היחס\ השפה וכו'..
אם היית שם לב רשמתי שההודעה שלי היא ביקורת בונה, ולא תלונה או מענה.
להפך, אחרי אמירות רבות שאמרו שהפורום הזה הוא כישלון הדעה שלי הייתה הפוכה ואני מעריך מאוד את צוות האתר, ואני חושב שהיחס שלהם פשוט טוב מאוד, ודווקא בגלל זה, דברים כאלו לא צריכים לקרות כדי שלא תהייה התרשמות לא נכונה מהפורום ובכלל מהאתר. וכמובן כדי להעלות את הרמה של הפורום ושלא יצאו מפה אנשים מאוכזבים.
אתה באמת חושב שצוות האתר לא מספיק מקצועי בשביל לענות על שאלות כלשהן? אם כך, אולי זה הדבר שצרך לשפר פה, למרות שאני חשוב שצוות האתר מספיק מקצועי.
אתה חושבש אם הייתי חושב שהפורום הזה גרוע הייתי ממשיך ונשאר בו? עצם זה שאני עדיין בפורום(ואני לא איזה אודיופיל או משהו) אומר משהו על מה שאני חושב על הפורום אתה לא חושב?
ובטח ובטח שאני לא צריך את האישור שלך כדי לדעת שיש עוד הרבה פורומים נוספים ואני יכול לעזוב מתי שאני רוצה.
דבר נוסף, אחרי כל כך הרבה ויכוחים שהיה לי איתך(דבר שממש לא תרם לאוירה בפורום ולא ניכנס למי לא בסדר) ממש מוזר לי שאתה ממשיך להגיב להודעות שלי, כי להגיב להודעות שלך אני הפסקתי וזה כדי לא ליצור ויכוחים נוספים שמגיעים לפסים ממש לא יפים שבוודאי ולא תורמים לרמה של הפורום.
פעם הבאה זה לא יגמר בטוב שאתה מכניס דברים לפי. זה בדיוק המקור של ההודעה הראשונה של פותח השרשור.
השפה שלך לא במקום, לא מקובלת, וכנראה הגיע הזמן שתתן על זה את הדעת לא אצלי אלא אצל אחרים.
אגב אם "חיכיתי לתגובה כזו" כלומר ידעת שהיא תבוא, היא כי ידעת מראש שאתה מחרחר פה ריב. מחרחר מדון וכתבת את ההודעה הזו בכוונה כדי שמישהו יגיד לך את זה ותשתלח בו.
על ילדים כמוך ואנשים כמוך כתב פותח השרשור. בחרת בדרך לא נעימה, לא תרבותית, וממצה בדיוק את הדיון הזה.