אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי.
שני ענקים !!
-
פותח הנושא
ח_ג_י
-
פורסם בתאריך
יא.
בדיוק לפני כמה ימים, אמרתי לניר שפיליפ גדול.
(בשרשור אחר)
אבל פדרסון ....זה, אין מילים.
אזי אפרופו שני ענקים ...
בירלי ופדרסון.
ובהמשך של שני ענקים, נחזור לפיליפ ובירלי.