שמעתי שהגיעו הדגמים החדשים של פיליפס לישראל 9706 ו 9606 מישהו יודע אם זה נכון

  • פותח הנושא פותח הנושא Batman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Batman

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
דגמי 2011 החדשים של פיליפס סדרה 9
9706 ו 9606 הגיעו לישראל זה מה ששמעתי...
האם זה נכון ??? מישהו יודע ?
ובאיזה חנות ניתן לראות אותם ?
 

גם לאוזני הגיע השמועה הזו.
מציע לך לעבור באחת החנויות של רשת שקם אלקטריק,
הם תמיד מציגים את הליין החדיש ביותר של PHILIPS .
הם גם מקדמי המכירות של החברה הזו.
 
רשת שקם היא בבעלות אלקטרה - יבואנית מסכי פיליפס.
 
אגש לשם

ואבדוק.. תודה !!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור