6 621981 אוהב את התחום הודעות 414 מעורבות 13 נקודות 18 5/8/11 #1 http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2011/08/04/2011080400409.htmlהיטאצי בדרך לסגור את חטיבת הטלוויזיות שלה עקב הפסדים עצומים זה עדיין בגדר שמועה נערך לאחרונה ב: 5/8/11
http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2011/08/04/2011080400409.htmlהיטאצי בדרך לסגור את חטיבת הטלוויזיות שלה עקב הפסדים עצומים זה עדיין בגדר שמועה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/8/11 #2 למה שמועה? כל מה שאתה צריך זה לעקוב אחרי דף הבית באתר... פורסם שלשום: http://www.dtown.co.il/articles/1862.html
למה שמועה? כל מה שאתה צריך זה לעקוב אחרי דף הבית באתר... פורסם שלשום: http://www.dtown.co.il/articles/1862.html
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/8/11 #4 אין כאן מה להתנצל... אבל הנקודה היא שכבר לא מדובר בשמועה אלא הודעה רשמית של החברה.