B bronco אוהב את התחום הודעות 53 מעורבות 0 נקודות 6 11/11/12 #1 קיבלתי היום את הפנאסוניק GT 50 אין ספק מסך מדהים' אבל אני לא יודע איך ניתן לשלוח תמונות בהנף אצבע כפי שהראו באירוע הדגמה של יורוקום האם האפשרות קיימת רק על מסך פרימיום VT50 מישהו יודע איך העניין עובד?
קיבלתי היום את הפנאסוניק GT 50 אין ספק מסך מדהים' אבל אני לא יודע איך ניתן לשלוח תמונות בהנף אצבע כפי שהראו באירוע הדגמה של יורוקום האם האפשרות קיימת רק על מסך פרימיום VT50 מישהו יודע איך העניין עובד?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/11/12 #2 תתחדש. בבקשה: http://panasonic.net/avc/viera/viera_remote_app_ver2_1/index.html