שלום שאלה על 42lc53 LG

  • פותח הנושא פותח הנושא minijoinjt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

minijoinjt

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב שלום לכולם קניתי מסך lcd של lg מדגם42lc53 חיברתי את הממיר הרגיל ב21פינים איכותי של מנסטר ואני רואה עננים לבנים בין החלפת ערוצים רק שהמסך שחור אני רואה את העננים גם שניתקתי את כל הכבלים מlcd ויש כל הזמן את העננים בארבע נקודות במסך
תודה מראש
 

האם ה"עננים" נמצאים בארבע פינות המסך?
אם כן, אז מדובר כנראה ב"זליגת אור" מתאורת המסך האחורית.

אם התופעה מפריעה לך אז זה לא בגדר התקין ואמור להיות מתוקן/מוחלף במסגרת האחריות.
 
גם לי קרה

בימים הראשונים לאחר קבלת המכשיר
אולם לאחר מספר ימים נעלם כלא היה
אגב מכשיר מצויין
 
גם אני מתלבט לגבי המסך הזה, הבנתי שהרבה לא ממליצים עליו אבל אני רואה שאתה מרוצה מהמכשיר, מה בנוגע לזליגת אור שמדברים עליו? זה נעלם לגמרי או שמידי פעם אתה עדיין רואה את זה והאם נתקלת בבעיות נוספות מאז הרכישה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור