שלום רב, מחפש המלצות בנוגע לפלאזמה


שלומי ביתרי

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לקנות פלאזמה לסלון, 42 אינץ', במחיר של כ-7000 שקל..
יש חברות מסויימות שאפשר להמליץ לי לגביהם ודגמים מסויימים?
ראיתי את הפלאזמה של סמסונג Samsung PS42Q91H, והאיכות נראתה לי טובה, אבל אמרו לי שזהו דגם של 2007 בערך..
האם יש דגמים חדשים שיצאו או שאמורים לצאת בזמן הקרוב כך שיהיה שווה לחכות?
המרחק ישיבה שלי בסלון מהטלוויזיה הוא בסביבות 3.5 מטר, כך שאני משער ש-42 אינץ' תספיק לי..
כמובן אני מחפש טלוויזיה שיהיו בה מספיק יציאות כמו HDMI לחיבור של הדיוידי, יציאה לחיבור מחשב נייד וכו'..
אשמח לעזרה מכם!
 

רק פנסוניק חחחחחחחחחח (-: . אני לא חושב שיש פלאזמות היום ( או LCD) בגדלים האלו שנותנים כזאת רמת תמונה ...
 
גם פיונר אבל זה כבר לא לתקציב
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור