שלום צריך היתייעצות לגבי 2 טלווזיות

  • פותח הנושא פותח הנושא elior11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

elior11

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם רציתי לדעת איזה סוג טלווזיה מומלצת לגודל 46-47 לסלון. הסלון 3.5 מטר חשוב שיהיה סמרטTV ודגם חדש. מה עדיף פיליפס או סמסונג או טושיבה ?? תודה רבה
 

מה התקציב שלך והדרישות מטלוויזיה?
 
למרחק הצפיה שלך עדיף מסך 55 אינץ ,לגבי עברית מלאה זה רק בסמסונג ו-LG .
 

למרחק הצפיה שלך עדיף מסך 55 אינץ ,לגבי עברית מלאה זה רק בסמסונג ו-LG .



איפה אני יכול לדעת איזה דגמים חדשים יש עכשיו? אפשר כמה דגמים מומלצים של סמסונג ,פייליפס ,lg ??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור