פלזמה שלום לכולם! יש לי שאלה

  • פותח הנושא פותח הנושא itamarbarak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itamarbarak

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי תקלה מוזרה פלזמה החדשה שלי (LG 42): יש פסים על המרקע, שזזים למטה ולמעלה.
הם נראים כמו רצועות כהות ובהירות, ורואים אותם בעיקר על רקע חלק.
ניתקתי את כבל הווידאו, ועל המסך הריק נעלמו גם הפסים.
זה אומר שיש לי בעייה בכבל? אז איך אדע לבחור כבל אחר שלא יעשה בעייה?
האם מישהו פה מכיר את הבעייה?
תודה רבה רבה רבה!
 

בחיבור לאיזה מקור וידאו?
 
תודה על התגובה

בודדתי את הבעייה, ונראה לי שזה קשור לממיר/כבל אנטנה (כבלים).
משום מה, לפני כמה דקות זה הסתדר כאשר שיחקתי עם החיבורים של הממיר והDVD, וכאשר הרחקתי את הטלוויזיה מהקיר(?!) ומיד אח"כ הבעייה חזרה. בקיצור - מוזר.
 
דבר עם שירות הלקוחות של הכבלים, תאמר להם שש אצלך בעיית לולאת אדמה (הנושא ידוע).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור