LCD או פלזמה שלום לכולם אני חבר חדש .

  • פותח הנושא פותח הנושא ביג בוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ביג בוס

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אני שמח שהגעתי לאתר המכובד הזה,אני קורא נלהב כבר כמה ימים בשקיקה את דברי החכמים והפלפלנים של החברים באתר- יישר כח.אישית אני מתעניין בטלויזיה (מתלבט קשות בין פלזמה "פנסוניק" py800 לבין "סוני" lcd 40w5500 )כנראה שאני "מחכה" לדגמים החדשים שאמורים להגיע (מתי?).....לסדרה החדשה של פנאסוניק.....ראשית כל שנהייה בריאים-ושנית אני(Y)כבר סומך על מנהל האתר וחבר מריעיו שיאירו את עיניינו.בברכה....
 

אני לא חושב שיש מסך אחד שהוא מתאים לכל אחד לכל משימה
כדי להמליץ לך על מסך צריך לדעת - מה התקציב שיש לך ומה השימושים שלך (כבלים/לווין, חיבור למחשב, צפיה בסרטים בפורמט HD ועוד ...) באחוזים פחות יותר
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור