שלום לחברי הצוות,מבקש המלצה ל55" תלת מימד

  • פותח הנושא פותח הנושא dca
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dca

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לחברי הצוות,מבקש המלצה ל55" תלת מימד פיליפס ,סמסונג או אל גי
 

תגיד לי אתה רציני? איך תרוצה שנעזור לך עם תלא מציין פרטים כמו:
1. מרחק צפייה
2. תקציב
3. תכנים
4. תנאי תאורה
.5. חיבורים
6. פסיבי אקטיבי
7. מה תמצפה מהטלוזיה כמה תמוכן להשקיע בשביל איכות
תענה על זה ואני ימליץ לך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור