שלום חברים !!! שאלת היטאצי !

  • פותח הנושא פותח הנושא SHLOMZI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SHLOMZI

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
צריך את עזרתכם חברים בחוו"ד על : P50X01A - Hitachi
מצ"ב קישור לפרטי המוצר: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=676927
זו טלויזית פלזמה !
אנא מכם עזרו לי לגבי המפרט והאם היא פלזמה איכותית והאם צריכה להיות בעייה כלשהיא עם היבואן ונותן האחריות חברת "ראפ"
 

כתבנו בזמנו ידיעה על הגעת המסך פלזמה היטאצ'י P50X01A
הנתונים נראים בסדר, אבל צריך לראות את התמונה בעיניים.
אני לא שמעתי על בעיות מיוחדות עם היבואן ראפ.
 
לפני קצת יותר מחודש הלכתי במטרה לקנות אחת כזו בדיוק
אני יכול לומר לך שיש לה תמונה יפה מאוד
ועל פי מה שראיתי ובדקתי י יש לה פרמטרים טובים
אך ברגע שהשוותי בינה לבין פנסוניק PV 70 שעמדו אחת צמוד לשנייה
התלבטתי מאוד ולאחר בדיקות והשוואות לקחתי את PV 700
שהיא HDR יש לציין וזאת דעתי בלבד שבפנסוניק ראו תמונה
יפה יותר בהשוואה שעשיתי .
ההבדל לא היה ענק אך הצלחתי לראות הבדל . המחיר של ההיטאצ'י
היה קצת יותר זול מהפנסוניק
כמו כן ראיתי מחיר זול יותר מהלינק שצירפת
בהצלחה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור