שלום זקוק לעזרה לגבי מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא tubleron
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tubleron

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני רכשתי לא מזמן panasonic viera lcd 32 th-l32c4.
ורציתי לדעת האם קיימת אצלה התכונה native rate ואם כן איך אני מוצא את הפונקציה הזו בהגדרות
כי כרגע חיברתי את המחשב שלי ל-LCD ולא רואים טוב הכל כאילו מרוח כזה ולא חד רציתי לדעת מה ניתן לעשות כי כאשר אני משחק משחקים רואים סבבה
כרטיס מסך
ati radeon hd7700
 

רציתי לדעת האם קיימת אצלה התכונה native rate ואם כן איך אני מוצא את הפונקציה הזו בהגדרות

[TD="class: detailsBlack"] רזולוציה:
[/TD]
[TD="class: detailsGrey"]1366X768 של המסך
[/TD]

זאת הרזולוציה הטבעית

חיברתי את המחשב שלי ל-LCD ולא רואים טוב הכל כאילו מרוח
איזה נגן סרטים רואה ?
מקודדים ?
איזה סרט ? רזולוציה ? קידוד של הסרט ?
איזה רזולוציה מכוון בכרטיס מסך ?
האם מכוון 60 HZ או 30 ?

תכנס לכאן ותוריד נגן זה
ותאמר מה אתה רואה ?
http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/overview_en_US.html?&r=1
 
אני כרגע נמצא על רזולוציה 1280x720 עם 60 hz וגם שניסיתי רזולוצויות אחרות לא ראיתי הבדל והבעיה היא לא בסרטים אלה ב-DESKTOP וגם באתרים התמונה נראית לא חדה משום מה.
בנוסף הורדתי את מה שאמרת לי ועדיין ראיתי שם דוגמא ל-HD זה לא נראה איכות HD משהו ממש מוזר כאילו אין כמעט הבדל בין זה לחיבור VGA.
 
נערך לאחרונה ב:
אני כרגע נמצא על רזולוציה 1280x720 עם 60 hz וגם שניסיתי רזולוצויות אחרות לא ראיתי הבדל

אתה צריך להיותת ברזולוציה 1366X768 בכרטיס מסך
יש בדרייבר כיוון לכל המסך

והבעיה היא לא בסרטים אלה ב-DESKTOP
מה הבעיה בדסקטופ ?
למה אתה לא מתאר אותה ?

איזה כבל יש לך ?
דגם ? סוג ? יכול להיות שיש משהו בו דפוק
תנסה גם חיבור אחר למסך ?

תפרק את המקודדים מהמחשב
 

כן הבעיה שאני שם על 1366 אני מקבל שוליים שחורים בצדדים שאני משום מה לא מצליח לסדר
אני מחובר בכבל HDMI-HDMI שיש לי אותו סוג כבר בסלון שאיתו אני מחובר לממיר של YES ורואים בו מצויין תכני HD
וניסיתי חיבור אחר VGA ורואים בו בסדר אבל נראה כאילו אין הבדל בין ה-VGA ל-HDMI
בנוסף שאלה לי אליך יש לי ב- catalyst control center-התוכנה ששולטת על הכרטיס מסך אופציה שנקראת
image scaling כאשר אני מסמן בתוך החלון הזה enable gpu scaling אין לי אפשרות לבחור ברזולוציה של 1366.
 
נערך לאחרונה ב:
אני מחובר בכבל HDMI-HDMI שיש לי אותו סוג כבר בסלון שאיתו אני מחובר לממיר של YES ורואים בו מצויין תכני HD
תחליף בין הכבלים בסלון HDMI
יתכן שהכבל נפגע

כן הבעיה שאני שם על 1366 אני מקבל שוליים שחורים בצדדים
יש בעיה במסך כנראה

תפנה לשירות הטכני של היבואן
 
אני מניח שזה משהו שקשור למסך כי גם מהלפ טופ שלי זה עשה לי אותו דבר
 

אתה יודע להגיד לי אם הטלביזיה הזו תומכת ב-NATIVE RATE?
 
למישהו יש אולי עוד פתרונות אני דיי מיואש משום מה גם שאני מחבר את הלפטופ לLCD עדיין רואים אותה איכות ובנוסף הוא לא מזהה את הרזולוציה הטבעית כל זה בחיבור HDMI עכשיו חיברתי את זה למסך של אחי וזה כן קיבל את הרזולוציה הטבעית
אני חייב לסדר את זה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור