שלום - בחירת מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא dinowitz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dinowitz

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
:מבולבל::מבולבל:אשמח מאוד אם מישהו יכול למקד אותי על מסך LCD אחד מתאים ואיכותי

1. בעניין הגודל 37-42 האם זה באמת חשוב לא לקחת גודל 42 אם המרחק קצר (כמעט 2 מטר) בפרט שהLCD החדשות איכותיות יותר מאשר בעבר ולכן חשבתי שהמרחק יחסית קטן יותר מבעבר (זמן תגובה מהיר מאוד).

2. האם יש המלצה למסך LCD בגודל 42 ?

עיקר הצפייה יהיה שידורי טלויזיה רגילים


אשמח לתשובה מהירה וברורה

תודה לעונים !
ושנה טובה
 

מה התקציב שלך?
 
חשבתי משהו כמו עד 6500 ש"ח פחות או יותר
בדקתי את המרחק היום ויש 3 מטר האם 42 אינטץ' יתאים ?

תודה רבה על העזרה
 
יתאים לשלושה מטר.
המהדרין היו קונים אף גדול יותר.:)
 

איזה מסך אתם ממליצים LCD 42

תודה על העזרה

הייתי רוצה לקבל המצלה על מסך LCD 42
בתקציב של 5000 -/+


תודה
 
תבדוק סוני, סמסונג, lg .
 
אפשר לקבל בבקשה דגם ספציפי ??

יש למישהו דגם מוצלח עם אחריות טובה של ניופאן

תודה לעוזרים
 

ניופאן זה רק טושיבה.
לדעתי יש מסכים טובים משלהם.
בוודאי בתקציב שנקבת בו.
 
דגם ?

האם יש למישהו המלצה לדגם טוב ?
איך חברת הייר Haier ???

יש לכם אולי דגם של החברת הייר אני חושב שהיא חברה טובה
אבל שוב אני לא יודע באמת אם יש להם LCD טובים

תודה

תודה לך אודי

רק אתה עונה לי
 
בבקשה.
האייר זו חברה עם מסכים בינונייים.
איכותי יחסית למוצר סיני.
מסך שאמור להיות זול יותר.
לטעמי לא שווה.
עדיף להשקיע עוד קצת.
ב6500 אפשר כבר לקנות מסכים מצויינים.
סוני, פיליפס , lg /סמסונג
ב5600 אפשר לקנות כבר פלסמה 50 lg.
 

נערך לאחרונה ב:
תודה על העזרה

חשבתי שה-LCD עדיף על הפלזמה
וחשבתי שחברת הייר היא אמריקאית
 
lcd טובה לחיבור למחשב ולחדרים מוארים יותר.
בשידורי טלוויזיה ובחדר שניתן להחשיך קצת, פלסמה נותנת תמונה טובה יותר ובפחות כסף.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור