שלום , אפשר לקבל חוות דעת על מסכי פילוט LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא אילן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אילן

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שנמכרים בשופרסל.
מחיר זול מאוד כ- 2800 ש"ח לגודל 32 אינץ .
לא התרשמתי לשלילה מאיכות התמונה ביחס לדגמים אחרים שהיו שם על הקיר.
יחד עם זאת ברור לי שמדובר במסך מדבקה שהאחריות עליו היא לשנה אחת בלבד של ניופאן.
 

כל מה שאמרת נכון.
זה השיקול.
 
יש לך את אותו מסך עם שמות אחרים בפחות כסף.

תוסיף 800-900 ש"ח וכבר תוכל לקחת מסך יותר נורמלי.
 
אין מילים
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור