שלום, אני צריך עזרה בקניית מסך 37 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא shaut
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaut

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה, אני מחפש מסך 37 אינץ, מרחק הצפיה שלי הוא 2.8 מ' בערך, השימושים שלי הם 40% מחשב 40% כבלים ו 20% ps .

בעיקרון יש לי כמה שאלות חשובות על כמה דגמים:

1. האם להיטצי ld900 (לא 9000) יש NR?
2.מה הניגודיות הסטטית של ההיטצי A01 והאם יש לה NR?
3.האם לשארפ AD5E יש NR?
4.כמה MS יש בטושיבה 3005c? לא הצלחתי למצוא את הפרט הזה, כמו כן הייתי שמח לדעת אם יש לה NR.

אני יודע שאלו הרבה שאלות, אני עמלתי קשה בניסיון למצוא להן תשבות ולא ממש מצאתי, אני מקווה שאולי כאן אני אמצא, תודה מראש לעוזרים!!! (Y)
 

NR מגלים בד"כ ע"י חיבור בפועל... אם אף אחד כאן לא ניסה את הדגמים הנ"ל אז לא יוכלו לעזור לך כל כך...
נסה לחפש גם בגוגל - בפורומים בחו"ל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור